DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Maktkamp på Lerkendal. Ethvert banner Kjernen kommer opp med har blitt hentet og tatt vekk av politiet. Nå vil visst ikke brakka høre noe om noe som helst mer. Tragisk Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 yohoo mål på odd, synd ikke lsk tar oppgaven mer alvorlig Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hadde vært så spennende hvis ikke stabæk hadde tapt mot viking og hadde klart å vinni en av de kampene.. Hadde vært så kongefinale. men ja:DDD Brann vant overlegent over viking. Og jeg sikkkra meg 5250;) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 VI rykker ikke ned med Stian OHR! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 VI rykker ikke ned med Stian OHR! Det er faen meg et under! Dere var jo dømt til å rykke ned! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 En begivenhetsrik runde for å si det mildt. Blir hvertfall spennende om hvem som blir nummer 2 og 3, og om Odd klarer å berge kvalikk, neste uke. Brann kan gå å ta seg en velfortjent bolle. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 yohoo mål på odd, synd ikke lsk tar oppgaven mer alvorlig Vanskelig å ta noe som helst alvorlig når du spiller i et vannbasseng. Sør-Arena mangler forresten tak over tribunen, dekker knapt øvre tribuneseksjon. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lukter sølv nå, fantastisk runde! Det er så deilig at det kun er opp til oss selv. Godset har ikke mer enn æren å spille for, om dette slår positivt eller negativt ut får vi se neste helg. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 VI rykker ikke ned med Stian OHR! Det er faen meg et under! Dere var jo dømt til å rykke ned! dømt? Vi har da ligget over streken gjennom hele sesongen. Hva var poenge med det banneret? Regner med at egen ære holder i massevis når Stabæk står på andre siden av banen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 dømt? Vi har da ligget over streken gjennom hele sesongen.-- Hva var poenge med det banneret? Ja, dere hadde Stian Ohr på laget, så dere burde rykket ned for å følge "trenden" -- Etter hva jeg skjønner så er det banneret fra da RBK vant i 2005, og vi fikk aldri se et så stort banner i går. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Etter hva jeg skjønner så er det banneret fra da RBK vant i 2005, og vi fikk aldri se et så stort banner i går. Point being? Jeg tror trønderne flest innser at de fortsatt har litt å gå på når det gjelder feiring, etter å ha sett hva Bergen fikk til. Kanskje Trondheim trenger noen år uten gull først, men jeg tror nok de fleste supporterklubber er blitt inspirert av Bergens gullfeiring, akkurat som mange lag i sin tid ble inspirert av RBK sin "gullresept". Det har vært helt villt i noen uker nå og det toppet seg i går kveld. Når reservekeeperen til Brann kom innpå mot slutten ikledd en gulldrakt, så var det prikken over i'en. Den festen gullet sikret i Bergen vil bli husket i mangfoldige år, jeg unner etthvert lag å makte å oppnå en lignende stemning. For det er dette fotball handler om. Brann er første lag siden RBK i 97' som gikk hele sesongen ubeseiret på hjemlig gress. Får håpe Brann kan bygge videre på det de har skapt nå, imponerende å se hvordan Viking ble rundspilt selv uten Bakke, Andresen, Sigurdsson og Winters på banen. Brann kunne senke skuldrene og Huseklepp fikk innta kantrollen og viste hvorfor han er Norge sitt største talent for tiden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Etter hva jeg skjønner så er det banneret fra da RBK vant i 2005, og vi fikk aldri se et så stort banner i går. Banneret er fra i går ja. Har kanskje vært oppe tidligere. Jeg sto under det så er rimelig sikker på at det var ifra i går.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bruker RBKs tifogruppe bannere to ganger? Det gjør aldri Vålerenga Tifo. De eneste bannerne som brukes flere ganger er de som tilhører privatpersoner/grupperinger. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bruker RBKs tifogruppe bannere to ganger? Det gjør aldri Vålerenga Tifo. De eneste bannerne som brukes flere ganger er de som tilhører privatpersoner/grupperinger. Så hvis man lager et skikkelig tøft banner på 10 dager, så blir det brukt engang og deretter kastet? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Faktisk, ja. De bruker aldri et banner flere ganger. De vil ha noe nytt og orginalt til hver eneste kamp. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Faktisk, ja. De bruker aldri et banner flere ganger. De vil ha noe nytt og orginalt til hver eneste kamp. Grunnen er vel heller at de aldri klarer å lage noe som er fint nok til å brukes flere ganger. Neida, det er vel heller sjelden at store bannere brukes opp igjen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 VIF Tifo har vunnet en internasjonal pris for ett av bannerne sine. Og det er ikke til å nekte for at Enga har de mest imponerende tifoene i Norge Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er godt mulig. Husker hvertfall "Public Enemy" banneret på Lerkendal når Vif var på besøk. Det var imponerende. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 VIF Tifo har vunnet en internasjonal pris for ett av bannerne sine. Og det er ikke til å nekte for at Enga har de mest imponerende tifoene i Norge I byderbiet nå sist måtte Vålerengas tifo finne seg i å bli most ned i støvlene av Lyns. Den var aldeles fantastisk. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva syns folk om Tromsøs satsing for tiden hvor de har hentet både Kevin Larsen og Miika Koppinen foran neste sesong? For meg virker det som dette er den rette type spillere som hentes,nå ønsker jeg kun en høyreving så kan TIL virkelig bli farlig neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg