Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Brann kan hente inn Tørum som assistentrener og med på lasset får de sikkert Sapara :wee:

 

Sapara tok virkelig tapet av treneren sin tungt

 

Hvis ikke FFK tar gullet, så unner jeg Bergenserne enda et Branngull, og det så gjerne med Tørum og ellers alt som kan krype og gå fra "Gofot"-klubben RBK. ;)

Lenke til kommentar
Pøh, Han går til RBK/Brann eller utlandet.

 

Men da må vel Tromsø gjøre noen gode kjøp hvis de skal henge med neste år? Slik jeg har forstått det er det Strand som har vært playmakern?

Bare for å oppklare, Strand har vært god i år men ikke den beste i Tromsø. Han er kjent for å spille veldig gode kamper til tider men har aldri klart å holde seg stabil over en hel sesong. Også morsomt at vikingsupportere på nett sier de ønsker han fordi han er god på ving da han egentlig kun har vært god sentralt.

 

Hva skal Brann med Strand? De har en stappa midtbane som det er sånn jeg ser det. Samme med RBK egentlig, hva skal de med Strand når de allerede har Sapara,Tettey,Traore(midtbane ikke sant?) og Skjelbred?

 

Selv håper og tror jeg at Strand enten blir solgt til utlandet eller at han forlenger etter sesongslutt. Men det er jo mulig at han ender i Viking da de har vært interesserte lenge og sikkert er villige til å betale det som må til. Og hvis noen lurer så skal prislappen ligge på minst 6-8 millioner.

Lenke til kommentar

Brann bør fokusere på å styrke forsvaret og trenger en klassespiller til i angrep. Selv om vi mister Andresen så har vi Bakke, Jaiteh og Fakiri sentralt. Nå blir også Solli satt inn sentralt (med Huseklepp på kant), så der har vi veldig god dekning. Karadas blir midtstopper sammen med Sigurdsson neste år. Så det som er viktigst er å hente inn en god spiss til. Jeg er sikker på at de vil prøve å hente Rushfeldt igjen. Syntes han er litt for gammal nå, men han vil jo til Brann.

 

Blir spennende i morgen med Huseklepp fra start mot Viking og med Fakiri og Solli sentralt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Javel, du lar altså en liten forkjølelse stoppe deg ...? :roll:

Vel, det kan jo være en slags fugleinfluensa ...? Eee, type kylling!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Tror virkelig noen i Norge at Tromsø slipper Årst og Rushfeldt i samme sesongen?Greit at ledelsen vår ikke er de beste men de er ikke ute etter sportslig selvmord så dette ser jeg som en umulighet,beklager for de som trodde noe annet. Og hvor mener du Rush har sagt at han har noe interesse av dette?

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at vi mister Huseklepp også før neste sesong, er vel også relativt stor. El Fakiri har ikke imponert meg i år, får håpe han kommer styrket tilbake neste år. Jeg er spent på å se hvordan Brann blir seesnde ut til neste år, da svært mange kontrakter har gått ut, og det er salgsrykter om omtrent alle sammen.

Lenke til kommentar
Javel, du lar altså en liten forkjølelse stoppe deg ...? :roll:

Vel, det kan jo være en slags fugleinfluensa ...? Eee, type kylling!

 

Jeg vil gjerne på kampen, men har foreldre som mener ditt og datt. Om jeg går på kampen i dag er jeg ihvertfall frisk nok til skolen. Jeg hadde planer om noen ekstra dager hjemme for å bli frisk. Men jeg skal nok komme meg på kampen. Er jo "frisk" nå. Hverftfall foran pappa.

Lenke til kommentar

[ironi]Ja,uten Odd ville tippeligaen vært et stort gjesp og dette laget er så underholdende at vi må starte en kampanje for å holde dem oppe[/ironi]

 

Sånn seriøst,Odd spiller godt til tider men rykker man ned har man ikke fortjent bedre. Jeg vil ikke si at man kan rykke ned kun pga uflaks eller den slags faktorer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...