Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er både enig og uenig med deg Dotten. Det er sikkert ekstrem feiring når man vinner etter så lang ventetid. Rosenborg klarte langt ifra å feste på samme måte. Vålerenga klarte heller ikke det, men det var jo under litt andre omstendigheter.

 

Det jeg er uenig i er at det er mye morsommere å vinne mange titler. Men jeg regner med at du tulla og at du håper Brann vinner igjen neste år. Vi får se om de klarer det mot et Vålerenga som endelig skal klare å ha en god vårsesong òg gjøre det bra på høsten.

Lenke til kommentar

Alle nedturer, tåpelige uttalelser fra bl.a. RBK'ere, skuffelser, tunge tider, nederlag og stang ut i løpet av mine 28 år på denne planet har nå fått sitt utløp i denne fantastiske dagen. Det er helt rått og enhver barnslig og tullete kommentar preller av, for nå skal det smiles og feires hele uken. Jeg håper virkelig lag som FFK, Tromsø og Viking kan oppleve lignende i fremtiden, dere kan virkelig glede dere.

 

Det er helt fantastisk. Jeg elsker dere alle og nå må jeg se å få poppet nok en gulløl. Takk for en herlig sesong :)

Lenke til kommentar
Alle nedturer, tåpelige uttalelser fra bl.a. RBK'ere, skuffelser, tunge tider, nederlag og stang ut i løpet av mine 28 år på denne planet har nå fått sitt utløp i denne fantastiske dagen. Det er helt rått og enhver barnslig og tullete kommentar preller av, for nå skal det smiles og feires hele uken. Jeg håper virkelig lag som FFK, Tromsø og Viking kan oppleve lignende i fremtiden, dere kan virkelig glede dere.

 

Det er helt fantastisk. Jeg elsker dere alle og nå må jeg se å få poppet nok en gulløl. Takk for en herlig sesong :)

Jo takk, er vel på tide med tanke på at vi ALDRI har vunnet :cry:

og dere griner etter noen og førti år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...