Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Viking leder 2-1 over Stabæk nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 mhm, så det nå på dagbladet;D crap.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da er det bare å gratulere Brann og Bergen. Nå forærte jo vi dere gullet i dag, men det skal bli deilig å gruse dere på Brann Stadion neste helg når dere skal motta medaljene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAA!! 15000kr;DDD Gratulerer Brann og Bergen;D fortjente det.;O Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Som takk for all hjelp håper jeg dere gir TIL 3 poeng på Alfheim? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva Brann i gullrus kan finne på aner jeg ikke, men vi har to bitre tap mot Viking å hevne på søndag. Det er en så utrolig deilig følelse, jeg håper alle andre en gang får anledning til å føle det samme, spesielt tromsøværinger og stavangerfolket ^^ Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Likte ikke helt overskriften på bildet til Dagbladet Greit da, gratulerer Brann. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg så faktisk en flyvende gris oppi nabolaget her, men rakk ikke å ta bilde. Grattis med gullet Bergen. Det blir lenge til neste gang! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det blir minst 44 år til neste gang. Tipper Vålerenga, Brann og Viking kommer til å kjempe i toppen neste år. Men gratulerer Bergen. Det ligger ann til at dere klarer å feste like bra som Vålerenga gjorde på impuls i 05. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Like greit å vente lenge til neste gang, når det gir slike sinnsyke feiringer som dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer, Stabæk vant dere gullet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er både enig og uenig med deg Dotten. Det er sikkert ekstrem feiring når man vinner etter så lang ventetid. Rosenborg klarte langt ifra å feste på samme måte. Vålerenga klarte heller ikke det, men det var jo under litt andre omstendigheter. Det jeg er uenig i er at det er mye morsommere å vinne mange titler. Men jeg regner med at du tulla og at du håper Brann vinner igjen neste år. Vi får se om de klarer det mot et Vålerenga som endelig skal klare å ha en god vårsesong òg gjøre det bra på høsten. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer med gullet Brann. Liker det så absolutt ikke, men dere har vært best i årets Tippeliga. Nyt det denne gangen da, for det er neste gang det virkelig kjæm heim! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nei, gullet kåmmer hjemm til Østkanten neste år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 GULLET E' HEME!! Det er mora mi og. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Alle nedturer, tåpelige uttalelser fra bl.a. RBK'ere, skuffelser, tunge tider, nederlag og stang ut i løpet av mine 28 år på denne planet har nå fått sitt utløp i denne fantastiske dagen. Det er helt rått og enhver barnslig og tullete kommentar preller av, for nå skal det smiles og feires hele uken. Jeg håper virkelig lag som FFK, Tromsø og Viking kan oppleve lignende i fremtiden, dere kan virkelig glede dere. Det er helt fantastisk. Jeg elsker dere alle og nå må jeg se å få poppet nok en gulløl. Takk for en herlig sesong Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kompisen min sa gullølet smakte piss. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dotten, nå må du se og komme deg ut i Bergen Sentrum. Det er jo vill feiring der på TV'en. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Alle nedturer, tåpelige uttalelser fra bl.a. RBK'ere, skuffelser, tunge tider, nederlag og stang ut i løpet av mine 28 år på denne planet har nå fått sitt utløp i denne fantastiske dagen. Det er helt rått og enhver barnslig og tullete kommentar preller av, for nå skal det smiles og feires hele uken. Jeg håper virkelig lag som FFK, Tromsø og Viking kan oppleve lignende i fremtiden, dere kan virkelig glede dere. Det er helt fantastisk. Jeg elsker dere alle og nå må jeg se å få poppet nok en gulløl. Takk for en herlig sesong Jo takk, er vel på tide med tanke på at vi ALDRI har vunnet og dere griner etter noen og førti år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg