Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt sykt her. Endeløse køer allerede på busstoppet, folk går kledd med røde sko og nabolaget er nærmest tømt for folk.

Det er som 17.mai og nyttårsaften på en og samme dag/kveld. Blir ikke gullet sikret i dag, så blir det samme opplegget mot Viking :D

Tror dette gullet kverker en god del levre der ute blant Bergens befolkning.

Lenke til kommentar
Heisann Dotten! Si meg, er du på nettet, eller på fylla, eller eventuelt begge deler og på vei til stadion/downtown-Bergen?

:cool:

Jeg ser kampen hjemme med guttene mine. Valget stod mellom å se den med fulle kompiser i by'n eller se den med mine to sønner. Ikke vanskelig valg, de gleder seg begge to til kampen. Så blir det heller bytur senere i kveld om det blir gull i dag.

Men har rukket å ta fire slurker av gulløl. Den er mektig god. :)

Edit: Og skulle det bli tap i dag så får vi samle oss i by'n igjen på mandag. Om Stabæk da vinner mot Viking får vi samle oss i hjemmekampen mot Viking osv. Blir mye festing :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Heisann Dotten! Si meg, er du på nettet, eller på fylla, eller eventuelt begge deler og på vei til stadion/downtown-Bergen?

:cool:

Jeg ser kampen hjemme med guttene mine. Valget stod mellom å se den med fulle kompiser i by'n eller se den med mine to sønner. Ikke vanskelig valg, de gleder seg begge to til kampen. Så blir det heller bytur senere i kveld om det blir gull i dag.

Men har rukket å ta fire slurker av gulløl. Den er mektig god. :)

Edit: Og skulle det bli tap i dag så får vi samle oss i by'n igjen på mandag. Om Stabæk da vinner mot Viking får vi samle oss i hjemmekampen mot Viking osv. Blir mye festing :)

Ja sånn skal det låte! Gi unga øl, før idretten tar dem :p

Ha en riktig så fortreffelig aften :w00t:

BTW: Skulle nesten ønske at Brann ikke gulver gullet i dag, slik at vi kan tvære ut pinslene for bartefolket litt til da ... :ph34r:

Lenke til kommentar

Er LIVE tjeneste til VG treig i dag, eller er det bare meg det gjelder? Det står 1-3 i Villa-Manu kampen. Men det står fortsatt bare 1-0 til Villa og 15 min spilt. Da det egentlig er pause i kampen.

Wey. Lover godt for "gull"feiringen dette.

Endret av Sjuki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...