Armageddon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Må si meg enig i at bergenserne tar sjøldigging til et nytt nivå ja. Litt småkvalmt i grunn med forventet aldri noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 I motsetning til visse andre, så er de i hvert fall ærlige ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er helt sykt her. Endeløse køer allerede på busstoppet, folk går kledd med røde sko og nabolaget er nærmest tømt for folk. Det er som 17.mai og nyttårsaften på en og samme dag/kveld. Blir ikke gullet sikret i dag, så blir det samme opplegget mot Viking Tror dette gullet kverker en god del levre der ute blant Bergens befolkning. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heisann Dotten! Si meg, er du på nettet, eller på fylla, eller eventuelt begge deler og på vei til stadion/downtown-Bergen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Heisann Dotten! Si meg, er du på nettet, eller på fylla, eller eventuelt begge deler og på vei til stadion/downtown-Bergen? Jeg ser kampen hjemme med guttene mine. Valget stod mellom å se den med fulle kompiser i by'n eller se den med mine to sønner. Ikke vanskelig valg, de gleder seg begge to til kampen. Så blir det heller bytur senere i kveld om det blir gull i dag. Men har rukket å ta fire slurker av gulløl. Den er mektig god. Edit: Og skulle det bli tap i dag så får vi samle oss i by'n igjen på mandag. Om Stabæk da vinner mot Viking får vi samle oss i hjemmekampen mot Viking osv. Blir mye festing Endret 20. oktober 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 "Paapa, dette er en farlig kamp for Brann" Min 5 år gamle sønn kan få sagt det ja. Jeg er så nervøs og spent nå, jeg tror jeg kan trimme 10 år fra livslengden min ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Heisann Dotten! Si meg, er du på nettet, eller på fylla, eller eventuelt begge deler og på vei til stadion/downtown-Bergen? Jeg ser kampen hjemme med guttene mine. Valget stod mellom å se den med fulle kompiser i by'n eller se den med mine to sønner. Ikke vanskelig valg, de gleder seg begge to til kampen. Så blir det heller bytur senere i kveld om det blir gull i dag. Men har rukket å ta fire slurker av gulløl. Den er mektig god. Edit: Og skulle det bli tap i dag så får vi samle oss i by'n igjen på mandag. Om Stabæk da vinner mot Viking får vi samle oss i hjemmekampen mot Viking osv. Blir mye festing Ja sånn skal det låte! Gi unga øl, før idretten tar dem Ha en riktig så fortreffelig aften BTW: Skulle nesten ønske at Brann ikke gulver gullet i dag, slik at vi kan tvære ut pinslene for bartefolket litt til da ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Lykke til alle mann. Eg trur det blir 3-0 eller 4-1. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Lykke til alle mann. Eg trur det blir 3-0 eller 4-1. Til Aalesund ja? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Det er AAFK som har hjemmebane. Så det må være den han mente Endret 20. oktober 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Haha, er det kamp mellom Aafk og Brann her hjemme i dag? Skal bli liv i byen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aalesund - Brann 1-0 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Aalesund - Brann 1-0 Ja, du følger med ... GULLET SKA HEM!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det jeg jubler for er at Brann ligger under Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kampen spilles i Aalesund ja. Herlig åpning av Aafk. Hadde vært godt for bergenserne med ei bøtte kaldt vann over hodene i kveld. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Er LIVE tjeneste til VG treig i dag, eller er det bare meg det gjelder? Det står 1-3 i Villa-Manu kampen. Men det står fortsatt bare 1-0 til Villa og 15 min spilt. Da det egentlig er pause i kampen. Wey. Lover godt for "gull"feiringen dette. Endret 20. oktober 2007 av Sjuki Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Spar pengene Bergen! Feir sølvet istedet.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 17. Kristjan Ørn Sigurdsson var ifølge TV2 ute ved linja for å bytte trøye da Skiri, helt umarkert, fikk sende Aafk foran. TV-Brann jager etter unnskyldninger ja? Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du leste den på Dagbladet, du også? Var faktisk det først som datt ned i hodet mitt, dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg