Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Dessuten må det da være lov til å forsøke å tirre opp en eller annen Bergenser. dessverre ser det ut som at alle de isolerte årene bak fjellene har gjort dem uberørt ifra kritikk ifra utsiden.
Kritikk er en ting, sutring og whining om alt annet enn fotball preller lett av, spesielt når det kommer fra lag som befinner seg i ingenmannsland.

 

Har forresten lagt merke til at entusiasmen for Royal League ser ut til å ha økt i Trondheim. Merkelig det der :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kritikk er en ting, sutring og whining om alt annet enn fotball preller lett av, spesielt når det kommer fra lag som befinner seg i ingenmannsland.

Ja, ikkje sant? Hadde det vore kritikk av det sportslige, men det er kun sutring, du hadde vel ikkje forventa at me skal sitje å sjå på?

 

Dykk kan klage så mykje dykk vil, Brann vinn serien i år! :D

Lenke til kommentar

Å huff,ikke minn meg på den karen. Alt han kunne var å komme med elendige spøker etter kampene og fortelle at selv om det ikke ble poeng var det en god prestasjon. Det hjelper ingenting om man rykker ned,din tulling!

 

Eneste morsomme jeg husker av karen er utspillet etter at moren til Riise gutta mente at han hadde seksuelt trakassert henne. Var noe som "if you wanna make love to my body you gotta make love to my brain. Og det gjør uten tvil ikke Riise"

Lenke til kommentar
Jeg er glad så lenge arrogante og ovenpå rosenborg ballklubb ikke vinner jeg

De trenger å jekkes ned litt :)

 

Når har ikke fotballinteressen min vært helt på topp de siste årene, og jeg er vel på maks en tidel av hjemmekampene, men du finner strengt tatt ikke et mer arrogant og klysete folkeslag enn bergensere. Og dette har aldeles ingenting med fotball å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg er så lei det pjattet om at man skal unne andre lag suksess. Jeg ønsker alt vel med norsk fotball, og håper Brann markerer seg ute i Europa, men å unne et rivaliserende lag gullet som mitt eget lag var med å kjempe om, skjer bare ikke. Så unnskyld meg for at jeg ikke deler ut gratulasjoner og lovprisninger om seriemesterene. Dessuten må det da være lov til å forsøke å tirre opp en eller annen Bergenser. dessverre ser det ut som at alle de isolerte årene bak fjellene har gjort dem uberørt ifra kritikk ifra utsiden.
Heldigvis noen som har skjønt hva sportsmannship er;Aafk fansen vil hedre Brann gullEr vel noe endel andre lags supporere kan lære av. Spesielt storklubbene. :)

 

Jeg er glad så lenge arrogante og ovenpå rosenborg ballklubb ikke vinner jegDe trenger å jekkes ned litt :)
Når har ikke fotballinteressen min vært helt på topp de siste årene, og jeg er vel på maks en tidel av hjemmekampene, men du finner strengt tatt ikke et mer arrogant og klysete folkeslag enn bergensere. Og dette har aldeles ingenting med fotball å gjøre.
Enhver som har omgått folk fra hele landet og det ofte vet at slike generaliseringer som det der er helt bak mål.
Lenke til kommentar
Jeg er så lei det pjattet om at man skal unne andre lag suksess. Jeg ønsker alt vel med norsk fotball, og håper Brann markerer seg ute i Europa, men å unne et rivaliserende lag gullet som mitt eget lag var med å kjempe om, skjer bare ikke. Så unnskyld meg for at jeg ikke deler ut gratulasjoner og lovprisninger om seriemesterene. Dessuten må det da være lov til å forsøke å tirre opp en eller annen Bergenser. dessverre ser det ut som at alle de isolerte årene bak fjellene har gjort dem uberørt ifra kritikk ifra utsiden.
Heldigvis noen som har skjønt hva sportsmannship er;Aafk fansen vil hedre Brann gullEr vel noe endel andre lags supporere kan lære av. Spesielt storklubbene. :)

Kanskje de har et voldsomt behov etter venner oppi der. Uansett, det er i hvertfall spesielt å applaudere laget som kan sende dem ned på kvallik plass...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Der tror jeg du er alvorlig ute på tyttebærtur. Jeg har til ennå til gode å treffe en sunnmøring som liker andre enn seg selv. Så utslaget av vennelighet/storsinnethet er heller et eksempel på sportmanship. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ventet 100.000 mennesker inn til Bergen By i morgen. Blir det Brann-tap og Stabæk seier så blir det sikkert en merkelig stemning. Men fortsetter vel bare feriringen og så samler det seg 100.000 til kampen mot Viking. Blir en lang gullfest dette her :wee:

 

Og skulle det mot formodning ryke, så er det jo ikke så farlig. Folk har nå fått festet skikkelig uansett. I følge Brann ville det visst ikke vært problem å selge godt over 40.000 billetter til Viking-kampen. Nesten synd vi ikke har en gigantstadion.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Noen som vet hvor på Østlandet man kan skaffe seg adekvat drikke til festen(ene)?

 

Jada, kjære barteprydede, seilerskodde og høyvannsbuksebekledde fotballvenner. jeg vet at det står 2006 på etiketten. :cool:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor på Østlandet man kan skaffe seg adekvat drikke til festen(ene)?

 

Jada, kjære barteprydede, seilerskodde og høyvannsbuksebekledde fotballvenner. jeg vet at det står 2006 på etiketten. :cool:

 

Har kjøpt inn fire kasser, så om du er i nabolaget en gang så skal jeg heller spandere en på deg :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takker så meget for tilbudet Dotten, men for tiden er det litt for mange rølpede ungdommer som krever oppmerksomheten min. Men de gyldne dråpene kan jo sikkert lagres litt ... :whistle:

Lenke til kommentar

Litt morsomt at alle som før ikke brydde seg om fotball eller "bare følger litt med på engelsk fotball og landslaget" står fram som Brann-supportere nå som de vinner serien. Den Ekte maktdemonstarasjon-signaturen seg jeg overalt nå. Plutselig har alle bergensere begynt å bry seg om fotball. Ikke at dere ikke har hatt ordentlige supportere før, men synes det blir litt i overkant med så mange medgangssupportere som det er nå.

 

Morsomt det klippet hvor salget til Viking-Brann åpner. Han ene gutten "*Snufs* Jeg har vært på alle hjemmekampene i år og nå får jeg ikke billett. Det er urettferdig *Snufs*". Jeg sier bare: Kjøp sesongkort din jævla medgangssupporter!.

 

Gleder meg til byderbyet på søndag. Trur vi klarer å slå Lyn nå. Lyn er i en dårlig periode nå, mens Enga er inne i en god. Detta skal vi klare.

 

 

 

 

 

 

 

 

Og til Bergen: Gratulerer med gullet. Jeg unner dere det ikke, men den som har flest poeng ved serieslutt er den som fortjente gullet mest.

Lenke til kommentar

Olumvolum: Det er bare 12000 partoutkort tilgjengelig (sesongkort selges ikke i bergen, må vite). Ikke alle som alltid har råd til det :).

 

Og, fotballinteressen på et forum er ikke alltid like stor, de fleste her inne diskuterer gjerne andre ting - men tillater oss å ta litt av nå når vi endelig tar gull igjen.

 

Derav signaturen som jeg lagde :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...