Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Taktisk triumf å selge Haugen til Tromsø, han har virkelig spilt for gull. Tromsø har vært knall i høst og helt klart vår beste hjelper.

Uten tvil sant! Han har vært helt rå på å skape problemer for det andre laget uansett hvem han spiller mot,en kar med total ekstrem løskapasitet. Hadde ikke Tromsø hatt han ville neppe Strand blomstret som han har denne høsten og kanskje heller ikke kommet på landslaget. Haugen gjør jobben mye lettere for han i den forstand at han tar seg av det meste bakover og tillater Strand å fokusere når ballen skal fremover i banen.

Lenke til kommentar

VIF vil ha Andresen. Muligens som trener. Så er spørsmålet om mannen ønsker å gå fra et lag som mest sannsynlig skal forsøke å komme til gruppespillet i mesterligaen neste år og så i år har en grei mulighet til å avansere i UEFA-cupen.

 

Både Winters og Huseklepp har nå åpnet for å fortsette i Brann. Go figure ^^

Lenke til kommentar
Er vel like før han får fyken i TV2 nå tenker jeg. Makan til saklig sportssending. "GULLET ER HEM" var overskriften på reportasjen. Greit for meg at Bergen feirer gullet, men synes det blir litt for mye fuzz. Men er vel så vidt i gang, uheldigvis. Husker bare ikke at det sto "GULLET E HEIM" noen av de 20 gangene RBK vant det. Oh well. Kos dere med gulløllet Bergen. Det kan bli lenge til neste gang..

 

Vi Bergensere vet å feire gullet - spesielt etter 44 års ventetid. 44 år!

At ikke bartepakket klarer å feire seriegull på skikkelig måte sier jo seg selv. ;P

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er nå skikkelig leit at så mange RBK-fans pådrar seg solide doser posttraumatisk stressyndrom ved at Brann var så uheldig å vinne serien. Ordentlig trist er det, ja ... :ermm:

 

Kom forøvrig over et bilde av en trofast RBK-fan som sniker seg ut fra Lerkendal, og som dere kan se så er han overlesset med andre fans, som unikt nok er beregnet å blåse opp rett før kampstart. Snakk om vindfulle supportere ... :innocent:

Lenke til kommentar
Nå har jo ikke Trondheim en nasjonal tv-kanal som kan gjøre halve jobben for oss heller da. Uansett så handler det ikke om å feire gullet, men å støtte laget når det ikke blir noe gull. Tror det var mange bergensere som gravde frem sine støvete røde drakter når Brann sikret gullet.

Det får du klage til TV2 om, ikkje her på forumet.

 

Klart det er folk som blir meir engasjert når Brann tar gullet, men tilskodartala frå Stadion viser at fansen er trufast. Brann-fansen er av dei betre når det gjeld i støtte laget sjølv om det ikkje tar gull, noko dei 

iste 44 åra er eit godt bevis på.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er bare såå enig med overnevnte. Jeg har selv lurt litt på det såkalte engasjementet til fans av de litt "større" klubbene. Hva er kjennetegnet på en medgangssupporter? Er det et sikkert tegn at de mangler egenskapen til å glede seg over andres suksess, og det av kjærlighet til spillet, ikke bare kosen over andres feilgrep i mangel på gode resultater selv?

Lenke til kommentar

Jeg er så lei det pjattet om at man skal unne andre lag suksess. Jeg ønsker alt vel med norsk fotball, og håper Brann markerer seg ute i Europa, men å unne et rivaliserende lag gullet som mitt eget lag var med å kjempe om, skjer bare ikke. Så unnskyld meg for at jeg ikke deler ut gratulasjoner og lovprisninger om seriemesterene. Dessuten må det da være lov til å forsøke å tirre opp en eller annen Bergenser. dessverre ser det ut som at alle de isolerte årene bak fjellene har gjort dem uberørt ifra kritikk ifra utsiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...