Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke noe problem med å gratulere hvilket som helst lag med seriegullet. Ligger de øverst på tabellen ved serieslutt, så har de sannsynligvis også fortjent gullet. Noe Brann gjør i år.

Dermed vil gratulasjonene komme når det er sikkret for godt.

9645757[/snapback]

 

Brann fortjener gullet, helt klart. Om Brann vinner Euro-Cupen fortjener de det også. Men om Brann taper på mandag og kampen etter der igjen mot Aalesund, samtidig som Viking vinner sine, blir det en seriefinale uten like (siste seriekamp er Brann mot Viking). Må si jeg håper virkelig at det blir avgjort på denne måten, men det er ganske usannsynlig.

Lenke til kommentar
Faen meg rart at ikke hele Bergen blir dekket av gull-banner mens Friele kommer ut med gull-kaffe og Hansa gir ut gull-pilsen, TV2 får gull-logo og Davy Watne går med gull-truse.

 

Noe jeg har glemt?

9618433[/snapback]

Neida, ser ut som du har fått med deg det meste: http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle1373305.ece

 

Kremmerene i Bergen er i ferd med å ta av; sitter med en følelse av at de kan jinxe hele greia.

Lenke til kommentar

Nei,det klarte de ikke. Og godt er det ;) Syns forøvrig dette var enda en kamp som TIL styrte i første omgang og nesten ga fra seg i andre. Med andre ord ikke noe nytt for oss som følger dem. Men fy så godt det smaker med den fjerde 3 poengeren på rad!

 

Nå er det hjemme mot godset som teller og om det vinnes der kan det virkelig snakkes om topp fire oppe i nord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...