iDude Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Festlig liten sak, temaet er "fair play" http://www.bt.no/webtv/?id=6201 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har ikke noe problem med å gratulere hvilket som helst lag med seriegullet. Ligger de øverst på tabellen ved serieslutt, så har de sannsynligvis også fortjent gullet. Noe Brann gjør i år.Dermed vil gratulasjonene komme når det er sikkret for godt. 9645757[/snapback] Brann fortjener gullet, helt klart. Om Brann vinner Euro-Cupen fortjener de det også. Men om Brann taper på mandag og kampen etter der igjen mot Aalesund, samtidig som Viking vinner sine, blir det en seriefinale uten like (siste seriekamp er Brann mot Viking). Må si jeg håper virkelig at det blir avgjort på denne måten, men det er ganske usannsynlig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nest siste seriekamp er brann mot viking . Brann har igjen tromsø borte til slutt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Daså. Men uansett så kan det bli en spennende avslutning om ting ikke går Branns vei. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Faen meg rart at ikke hele Bergen blir dekket av gull-banner mens Friele kommer ut med gull-kaffe og Hansa gir ut gull-pilsen, TV2 får gull-logo og Davy Watne går med gull-truse. Noe jeg har glemt? 9618433[/snapback] Neida, ser ut som du har fått med deg det meste: http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen...icle1373305.ece Kremmerene i Bergen er i ferd med å ta av; sitter med en følelse av at de kan jinxe hele greia. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hehe. Håper det går like bra med tippinga i dag.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da ble det redusering for Viking på straffe, kan de berge poeng mon tro? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nei,det klarte de ikke. Og godt er det Syns forøvrig dette var enda en kamp som TIL styrte i første omgang og nesten ga fra seg i andre. Med andre ord ikke noe nytt for oss som følger dem. Men fy så godt det smaker med den fjerde 3 poengeren på rad! Nå er det hjemme mot godset som teller og om det vinnes der kan det virkelig snakkes om topp fire oppe i nord. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Alle vinker til Sandefjord, godt på vei ned i addecoligaen. Regner ikke med å møte de med det første. Tromsø next! arrr! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Faen så deilig med en seier til LSK i dag. Denne trengte vi etter 3 bedritne kamper. Trenger bare å banke trøndera på hjemmebane, så er vi med i kampen om sølvet. Og når vi snart får se en ny storsignering, så ser det bare enda bedre ut for neste år. Pantera Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Deilig Brann-mål! Fy det roer nervene litt Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gratulerer med gullet brann. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 ÅH FY FAEN FY FAEN FY FAEN!!!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er vel på sin plass med ny signatur. For en kamp!!!! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Dotten, koden til den signaturen, legg ut her. Let's start a trend. Jeg er i ekstase. FY FAEN. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 [size=2][center][b][color=gold]GULLET[/size][color=red] SKA HEM!![/color][/b][/center][/color] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sier som i RBK-tråden: Det skal faen meg ikke "hem", det har aldri vært noe "hem" for gullet i Bergen. Ooooh! Start the flaming! gogogo Lenke til kommentar
Azure Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Sier som i RBK-tråden: Det skal faen meg ikke "hem", det har aldri vært noe "hem" for gullet i Bergen. Ooooh! Start the flaming! gogogo 9665812[/snapback] Word Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Og takk skal du ha, Robin! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 tLKBA4BP0iw Visst ska' det hem. Og snart synger vi at gullet e' heme. Vi trenger kun et poeng til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg