DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fin den, det skal dere ha.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sinnsyk benk. FFK fremstår jo som en storklubb med de skinnsetene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sinnsyk benk. FFK fremstår jo som en storklubb med de skinnsetene. 8234066[/snapback] FFK er en stor klubb. Håper nystadion motivere guttene til ekstra innsats. Gleder meg til avspark. Endelig har fotballgærningene fått en skikkelig arena. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Den gamle var ingen super stadion nei.. EDIT: post 2500 Oo Endret 25. mars 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Grattis med ny og fin stadion! Likte spesielt FFK logoen laget med setene på den ene tribunen og seff benken da! Hva er kapasiteten btw? Endret 25. mars 2007 av Benitez Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fin benk ja, og det ser ut som en trivelig stadion. Syns dere burde spandert skikkelige seter på den benken da :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Grattis med ny og fin stadion! Likte spesielt FFK logoen laget med setene på den ene tribunen og seff benken da! Hva er kapasiteten btw? 8236854[/snapback] Kapasiteten er på 12.500 plasser, med utvidelsesmulighet for 3000 til. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg vet ikke hvor fotballfrelst man er i Fredrikstad, men satser dere på fullsatt hver hjemmekamp? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det var vel ganske mange på den forrige stadionen så vidt jeg husker, men den var jo mindre da. Det kan jo hende de drar flere folk med ny og fin stadion.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg vet ikke hvor fotballfrelst man er i Fredrikstad, men satser dere på fullsatt hver hjemmekamp? 8240071[/snapback] Ser ikke bort fra at de mest attraktive kampene vil fylle opp Værste. Så kan det jo hende at de moderne fasilitetene vil høyne gjennomsnittet. Det jeg er mest spent på blir om stemningen vil fordele seg lik den som var på det gamle stadionet. Der var ene langsiden "elektrisk", mens den andre var nokså traurig. Skulle nesten tro at alle indre enfoldinger samlet seg der. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det jeg er mest spent på blir om stemningen vil fordele seg lik den som var på det gamle stadionet. Der var ene langsiden "elektrisk", mens den andre var nokså traurig. Skulle nesten tro at alle indre enfoldinger samlet seg der. 8240258[/snapback] Vel, du ser jo på det første bildet jeg postet hvor Plankehaugen kommer til stå. I fjor var de trykt nede hjørnet, og det var ikke helt bra for stemningens skyld. Nå som det er tak over tribunen òg, blir det nok bedre lydgjengivning på stadion. Begynner å glede meg nå. Har du sesongkort? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det var vel ganske mange på den forrige stadionen så vidt jeg husker, men den var jo mindre da. Det kan jo hende de drar flere folk med ny og fin stadion.. 8240099[/snapback] FFK kommer høyt på tilskuertall ja, fant denne oversikten, FFK hadde 6. høyeste tilskuertall i tippeligaen. http://no.wikipedia.org/wiki/Norske_idrett...ge_tilskuertall De er på 7. plass på lista pga noen rabiate Ålesundere Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 FFK er for meg litt som Start. Jeg klarer ikke helt å mislike dem, uansett hvor mye jeg prøver. Fin stue de har fått seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det jeg er mest spent på blir om stemningen vil fordele seg lik den som var på det gamle stadionet. Der var ene langsiden "elektrisk", mens den andre var nokså traurig. Skulle nesten tro at alle indre enfoldinger samlet seg der. 8240258[/snapback] Vel, du ser jo på det første bildet jeg postet hvor Plankehaugen kommer til stå. I fjor var de trykt nede hjørnet, og det var ikke helt bra for stemningens skyld. Nå som det er tak over tribunen òg, blir det nok bedre lydgjengivning på stadion. Begynner å glede meg nå. Har du sesongkort? 8240695[/snapback] Har ikke råd til det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, hvordan tror dere Turu Flores og Mathias Almeyda kommer til å gjøre det i Tippeligaen? =D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Vanskelig å si. Begge to har definitivt hatt sine beste år. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Husker Almeyda i sin tid. Helt knall at slike stjerner kommer til Norge. Endret 26. mars 2007 av Onyx Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tror nok de begge vil floppe jeg. Er en grunn til at de gidder å komme så langt nord, ikke helt der de en gang var som spillere. Husker hvor mye det ble hauset opp forrige gang Lyn hentet en "Stjerne". Ikke helt det de regnet med Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Uansett, Jeg tror fortsatt flores og almeyda klarer å lure norkse spillere trill i rundt med teknikken sin. Husker Almeyda i lazio, han var stoor! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Så er ikke norsk fotball det samme som italiensk heller da, langt mer fysisk spill. Pluss at banene ikke er av samme klasse her oppe. Så om man presterer godt i en serie, vil ikke det automatisk si at man gjør det like bra andre steder Sier ikke dette for å være nedlatende mot dem eller Lyn, er bare at jeg ikke vil gå med på opphausingen før man ser at de virkelig har det som trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg