Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit, den jevne kanarien var kanskje å ta litt hardt i, men jeg kan også sitere innlegg fra andre fora der det ikke akkurat sees ned på...
Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

Herre.

9611634[/snapback]

 

Denne fyren er visst en av de 2, som skrev på kfl-forumet også. Beviser bare at det finnes tullinger overalt.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har selv kastet et pappkrus i frustrasjon. Det ble ikke noe bedre av at all Colaen i pappkruset rant ned over meg idet jeg løfta det over hodet.  :hrm:

9612351[/snapback]

 

Høres ut som en nokså typisk "cola over tatstatur-opplevelse" ... :p

Lenke til kommentar
Jeg har selv kastet et pappkrus i frustrasjon. Det ble ikke noe bedre av at all Colaen i pappkruset rant ned over meg idet jeg løfta det over hodet.  :hrm:

9612351[/snapback]

 

Karma :wee:

 

Bra med Start seier, håper de overlever i tippeligaen.

 

Neste år håper jeg FFK blir med i kampen om seriegullet. Liker det laget der, aner ikke helt hvorfor.

Lenke til kommentar
Og det fortjener de. Odd og sandefjord er de to lagene som har spilt dårligst i årets eliteserie, mens start (objektivt) har hatt uflaks og fortjener å ligge høyere enn de gjør nå. Litt "morsomt" at sandefjord nesten har tatt 1/3 av poengene sin mot viking i år:/

9614463[/snapback]

 

Uflaks er vel rette ordet å bruke om Odd også. 8 ettmålstap er ikke vanlig.

Altfor mye stang ut i år, og taklingene til Fevang kan ha kostet odd plassen.

Spør du meg så burde Aalesund og Sandefjord ha rykket ned. Aalesund går jo på 4-5 målstap jevnt og trutt.

Lenke til kommentar
Faen meg rart at ikke hele Bergen blir dekket av gull-banner mens Friele kommer ut med gull-kaffe og Hansa gir ut gull-pilsen, TV2 får gull-logo og Davy Watne går med gull-truse.

 

Noe jeg har glemt?

9618433[/snapback]

Er det så rart når muligheten for det første gullet sidan 1963 er større enn noko sinne?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Unner dem gullet? Du er på rak tur rett i grøfta :w00t: Hvem skulle man ellers "unne" gullet? Jeg skulle ønske man kunne være tilstede når Brann sementerer gullet. for maken til velspillende lag, og ikke minst velsyngende fans må du til Østfold for å finne. :whistle:

 

Har slett ikke kommet meg etter helgens våte drøm. Det at jeg unner spesielt RBK mange salige dask på stumpen har ingenting med at man ikke respekterer tidligere bedrifter fra det laget. Men så er det nå så deilig å gruse trønderbartene ned i Østfoldgjørma :love:

 

Nei, respekter et godt lag, fra en lettere hysterisk by, og ta nå så vel for deg av Gulløl fra et av Norges beste bryggerier, skål! :D

 

BTW: Er ikke MålMons egentlig en Stril? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...