Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

vil se hvordan det går mot viking :) kanskje laget fra stavanger kan vise dem :O

9609925[/snapback]

Det blir et rotterace mot dere om tre uker. Håper på tenningsnivået fra begge sider og en god kamp.

 

 

Leser forøvrig på LSK sine supportersider at den jevne kanarifugl forsvarer "de 4-5 heltene som kastet ting på Brann-spillerne." Da kan man spørre seg om det er rart at klubben og fuglene har det bøllestempelet de har... Hvis det var fire/fem stykker som kastet de lighterne må de jo ha hatt med seg en liten eske hver.

9609977[/snapback]

 

Den jevne kanarifugl? Er jo bare 2 stk der som forsvarer kastinga der, og en av dem var en som kasta sjølv...

 

Og ifølge de som var der, var det snakk om 6-7 pappkrus og én lighter....

 

Forsvarer dem ikke...unødvendig å kaste noe som helst på banen, og spillerne. Men det er også unødvendig av Brann-spillerne å feire foran motstandernes supportere, noe de også har beklaget i ettertid. I England skjer det av og til , at spillere for bor hvis de feirer foran motstandernes supportere....

 

 

Pantera

9610091[/snapback]

 

 

du mener vell for bot

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller FÅR bot. :p

9610293[/snapback]

 

Mente nok 'får bot', ja.... :D tidlig på morran.

 

Men at kanarifansen generelt forsvarer kastinga er ihvertfall feil....

 

''Skammelig oppførsel.

Håper den som gjorde det får betale bota''

 

''burde blitt kasta ut for slik idiotisk oppførsel''

 

''NB: den som mangler en lighter kan møte opp på kontoret til LSK og spørre om å få den igjen, jævla idiot som setter alle andre i dårlig lys ved å gjøre slike teite ting''

 

''hva foregår i hodene på dem som kasta? vi er ikke klanen for faen! forbanna idioter. tenk litt på klubben, det er klubben som får svi!''

 

''Jeg oppfordrer vedkommende som kastet glass, mynter, lightere etc til å:

- stå frem og unnskylde ovenfor klubben og KFL

- levere inn medlemskort og eventuelle sesongkort

- holde dere langt f... unna Åråsen. (prøv f.eks Ullevål og Bohemen)

- betale boten LSK får for dette''

 

''Kasting av gjenstander på banen er helt lavmål som ikke kan forsvares med provoserende oppførsel fra motstanderen Lars.

Her er du på tynn is når du faktisk vedgår at du deltok i og kanskje skaffe klubben en bot.

Det blir bare for dumt uansett hvor engasjert man er....''

 

Her har du ett knippe komentarer, fra en tråd.

 

Sånt skal _ikke_ skje, ting som er på tribunen, skal holde seg der, og ikke kastes ut på banen.

Noen tullinger har vi, akkurat som alle andre. Tviler sterkt på at andelen idioter er større hos oss en resten av norges supportergrupper.

 

Forøvrig trist at fotballen ikke kommer i sentrum etter en match som igår, eller, kanskje tristere for Brann som vartet opp med festfotball, enn for oss som bydde på noe som må karakteriseres som sent nachspiel.

 

...hentet fra et innlegg i et annet forum...sitater er fra forumet på kfl.no

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
''hva foregår i hodene på dem som kasta? vi er ikke klanen for faen! forbanna idioter. tenk litt på klubben, det er klubben som får svi!''

- holde dere langt f... unna Åråsen. (prøv f.eks Ullevål og Bohemen)

9610470[/snapback]

 

Ser ut som Klanen er et godt likt tema blant kanrifansen :p

Lenke til kommentar

Tror nok det bare er noen tullinger som skaper et dårlig rykte for LSK her. Den jevne supporter vil nok forkaste det, mens det alltid finnes noen tullinger som gjør slikt eller som støtter slikt. Derfor var det veldig fine scener å se når Klanen tok oppgjør med den som kastet ølboksen, det er slik det skal være. Når det er sagt så er det veldig lite smart av Brann-spillerne å springe bort og feire halvannen meter unna LSK-fansen, selv om det ikke er noen grunn til å kaste noe så blir det nesten som man ber om det i kampens hete der.

Lenke til kommentar
Forsvarer dem ikke...unødvendig å kaste noe som helst på banen, og spillerne. Men det er også unødvendig av Brann-spillerne å feire foran motstandernes supportere, noe de også har beklaget i ettertid. I England skjer det av og til , at spillere for bor hvis de feirer foran motstandernes supportere....

 

 

Pantera

9610091[/snapback]

 

Jeg ser ikke grunnen til å bli så sint av den grunn. Skulle fyren løpt helt til andre siden av banen? Nei, jeg håper kanarifuglenes interne justis kan banke litt vett inn i hodet på folkene. LSK har mest kort, de har et juksemål i semifinalen og da er det siste de trenger at supporterne hiver ting på spillerne. Dette ødelegger jo så mye for klubben. Får håpe på et bedre neste år for LSK sin del :)

Lenke til kommentar

VPN-dagbokas skribent er positiv til resten av sesongen

Etter 22 serierunder i fjor lå laget på 6. plass med 32 poeng, nå ligger Vålerenga på 5. plass med 33 poeng. Vi lå da 5 poeng etter Lillestrøm som lå på bronseplassen, nå ligger vi 6 poeng bak Stabæk på tredjeplass.

 

Og 3 poeng bak Lillestrøm på 4. plass. Dermed skulle utfordringenene for resten av sesongen være klar: karre seg forbi Lillestrøm, innta en plass som gir rett til UEFA-cupspill, og med en god porsjon griseflaks i hvert fall true med å ta en bronsemedalje.

Lenke til kommentar
Det blir som Dotten sier, jævla langt å løpe til andre siden av banen. Da ville jo folk også klaget på drøying. Skal man kanskje bare gi faen i å feire da?

9610648[/snapback]

Man trenger da ikke dra ut til en av sidene eller bak et av målene for å feire? Spiller man på bortebane så er det lurt å enten feire foran sine egne fans, eller feire "midt på banen" i stedet for å dra feiringen ut til sidene og rett foran hjemmesupporterne. Det er unødvendig provosering, og som vi vet så medbringer fotball sterke følelser og da skjer slike episoder som i går, som er helt unødvendige.

Lenke til kommentar
Det blir som Dotten sier, jævla langt å løpe til andre siden av banen. Da ville jo folk også klaget på drøying. Skal man kanskje bare gi faen i å feire da?

9610648[/snapback]

 

Trenger man å løpe til den andre siden av banen for å feire, nei men man må heller ikke springe mot motstanderfansen....

 

Kunne vel jublet der han var.... forsvarer ikke kasting av gjenstander men nå må ikke kanarifansen få mer pes enn de fortjener. Tviler ikke ett sekund på at samtlige supporterklubber ville gjort det samme hadde de blitt ptovosert på samme måte!

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Men at kanarifansen generelt forsvarer kastinga er ihvertfall feil....

 

*snip*

 

...hentet fra et innlegg i et annet forum...sitater er fra forumet på kfl.no

 

Pantera

9610470[/snapback]

Greit, den jevne kanarien var kanskje å ta litt hardt i, men jeg kan også sitere innlegg fra andre fora der det ikke akkurat sees ned på...

Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

Herre.

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat jævla fett å feire midt på banen, det sier seg selv, og man feirer som regel bak/ved siden av mål uansett, så blir du provosert er det faen meg din egen feil.

Jeg er ikke glad når de motstanderene feirer ved oss, men jeg kaster ikke alt jeg finner på dem heller.

9610745[/snapback]

Skjønner ikke helt forskjellen mellom å feire midt på banen eller å feire på sidelinjen når det ikke er dine egne fans du feirer med. Da blir det jo akkurat det samme. Grunnen til at man løper ut mot sidene er jo nettopp for å feire nærme fansen, når fansen da ikke er der så blir det bare tullete å løpe ut til motstanderens supportere og feire rett foran trynet på dem heller. Som jeg sa tidligere så forsvarer ikke det kasting av ting, men det er en helt unødvendig provokasjon spillere som tenker seg litt om burde unngå å gjøre.

Lenke til kommentar

Greit, den jevne kanarien var kanskje å ta litt hardt i, men jeg kan også sitere innlegg fra andre fora der det ikke akkurat sees ned på...

Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

Herre.

9611634[/snapback]

 

Er bare råtne epler dette her. I Brann har vi jo hatt folk som tente på plenen til Karadas og som sang "sønn av en alkis" til Steffen Iversen. Ikke noe å være stolt av det, akkurat.

 

Men slikt må lukes vekk. Fotball tiltrekker seg desverre mange idioter som "pisser på fotballånden", for å sitere Bohinen sånn noenlunde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...