Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Han ville vel passe på så Hanstveit ikke fikk rødt for å klage på det gule kortet Lenke til kommentar
Paull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 TIL-Lyn: 2-1 Dette er hjemmekampen som bare må vinnes. 30 poeng er som alltid målet for TIL og de er veldig bestemt på å nå dette for å kunne sette nye mål. Vil bli viktig for Tromsø at Reginiussen har en god dag så han holder følge med Holmen og Hoff. 9556889[/snapback] Det gikk jo som fot i hose, det Var bra nært et par mål til for TIL, men tverrliggeren var akkurat litt for lavt plassert i dag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Selv om seieren til Tromsø ikke akkurat var gunstig for Vålerenga er det lltid deilig at Lyn taper. Får en litt god følelse i magen. Er det forresten noen Lyn-fan her på forumet? Har ikke sett så mange. Endret 23. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 HVA FAEN!? Dommerne i Tippeligaen er helt fulle om dagen. Sundgot blir blåst mot seg når keeperen til Stabæk hopper i han og detter? Hva slags dømming er dette her? Fader altså. Blir snytt for det målet der og kunne vært uavgjort nå. Gidder ikke å se mer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Litt morsom situasjon det der i kampen mellom LSK og Stabæk. Uansett hvor mye jeg hater LSK ville jeg nok ikke annulert det målet. Keeperen og hvem det nå enn var som traff han hoppa vel like hardt inn i hverandre. Det skulle faktisk vært 1-1 nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) 4-0 Dette har så langt vore ein haustsesong me kan være stolte av. Litt statistikk, om eg har rekna riktig: Målforskjell siste 8 kamper: 20 - 7. 2.5 mål i snitt per kamp og 8-0 dei siste to. Resultater: 6 - 1 - 1 Såg ikkje kampen, men med 4-0 må det ha vore overbevisande. Neste kamp er borte mot LSK, på papiret den vanskelegaste kampen me har igjen. Det er ein veldig viktig kamp der siger i praksis vil setje LSK ut av gullkampen om dei tapar mot Stabæk i kveld. Ingenting er avgjort før kampen er over, men eg trudde LSK skulle bli den største utfordraren til gullet i år. Endret 23. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ifølge VG var det Andresen og ikke Hanstveit som fikk gult kort. Men sistnevnte fikk en skyllebøtte av Mjelde. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sender en varm hilsen til Drammen og Godset. Hilsen Grenland... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 RBK gjør jobben til slutt. Men jeg sto og gjespet på Lerkendal. Kjedelige greier. Men gleden ble større når jeg så at Godset gjorde comeback. Kan ha noe å gjøre med at jeg ble 300kr rikere. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jadda! Sundgot! Edit: Men sistnevnte fikk en skyllebøtte av Mjelde. Hvorfor det egentlig? Fikk ikke med meg det der. Endret 23. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Paull Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Håhåi, Lillestrøm sliter nå med 2 utvisninger og ligger under 2-1! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "Alanzinho har like stor omdreiningshastighet som tørketrommelen min." Kippe og Riise ute, taler for Branns sak. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Edit: Men sistnevnte fikk en skyllebøtte av Mjelde. Hvorfor det egentlig? Fikk ikke med meg det der. 9558450[/snapback] En linjedommer skal angivelig ha slengt med leppa til Andresen, noe som Andresen ikke likte og svarte på tiltale. Da kom dommeren til og ga gult kort til Andresen, noe som gjorde at Hanstveit klikket i vinkler på dommeren og Mjelde måtte trå hardt til for å roe ned sin visekaptein. Skal man tro VG. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167213 Edit: – Jeg overreagerte da Andresen fikk gult og håper at det ikke får konsekvenser for ham. Mjelde var redd for at jeg også skulle få gult, for da måtte jeg stå over neste kamp. Mons og jeg er fortsatt gode venner, sier Hanstveit til NTB. Endret 23. september 2007 av Dotten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "Alanzinho har like stor omdreiningshastighet som tørketrommelen min." Kippe og Riise ute, taler for Branns sak. 9558949[/snapback] Tørketromler går da rimelig tregt? Må jo si at kveldens idiot-premie fortjener Bjørn Helge Riise. Er det mulig å være SÅ dum? Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det som startet lsks motgang var jo det første gule kortet til Kippe, hvorfor få gult for å skli? Uansett, utrolig dårlig av lillestrøm i dag... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det jeg lurer på er hvilken kommentar linjedommeren kom med til Brann-spillerne. Lekker vel ut i media etterhvert. http://fotball.bt.no/eliteserien/article90631.ece Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Finurleg situasjon det der, det er bra at Mjelde held spelarane tilbake, men han virka jo heilt rabiat. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 "Alanzinho har like stor omdreiningshastighet som tørketrommelen min." 9558949[/snapback] Dagens! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Taklinger som Fevang sin skjer da maks 3-4 ganger i året, og ender som regel med 1-2 beingrudd. Jeg forstår virkelig ikke hvordan folk kan gå inn og forsvare hva han gjorde. Horribelt var det. 9549745[/snapback] Når man snakker om sola, andre som såg taklingen til Koné? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Au ja. Og det er også rødt. Eneste taklingen som var lik fevang sin denne runden gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg