Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TIL-Lyn: 2-1 Dette er hjemmekampen som bare må vinnes. 30 poeng er som alltid målet for TIL og de er veldig bestemt på å nå dette for å kunne sette nye mål. Vil bli viktig for Tromsø at Reginiussen har en god dag så han holder følge med Holmen og Hoff.

9556889[/snapback]

 

Det gikk jo som fot i hose, det :)

Var bra nært et par mål til for TIL, men tverrliggeren var akkurat litt for lavt plassert i dag.

Lenke til kommentar

4-0 :w00t:

 

Dette har så langt vore ein haustsesong me kan være stolte av. Litt statistikk, om eg har rekna riktig:

 

Målforskjell siste 8 kamper: 20 - 7. 2.5 mål i snitt per kamp og 8-0 dei siste to.

Resultater: 6 - 1 - 1

 

 

Såg ikkje kampen, men med 4-0 må det ha vore overbevisande. Neste kamp er borte mot LSK, på papiret den vanskelegaste kampen me har igjen. Det er ein veldig viktig kamp der siger i praksis vil setje LSK ut av gullkampen om dei tapar mot Stabæk i kveld.

 

Ingenting er avgjort før kampen er over, men eg trudde LSK skulle bli den største utfordraren til gullet i år.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Edit:
Men sistnevnte fikk en skyllebøtte av Mjelde.

Hvorfor det egentlig? Fikk ikke med meg det der.

9558450[/snapback]

 

En linjedommer skal angivelig ha slengt med leppa til Andresen, noe som Andresen ikke likte og svarte på tiltale. Da kom dommeren til og ga gult kort til Andresen, noe som gjorde at Hanstveit klikket i vinkler på dommeren og Mjelde måtte trå hardt til for å roe ned sin visekaptein. Skal man tro VG.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167213

 

Edit: – Jeg overreagerte da Andresen fikk gult og håper at det ikke får konsekvenser for ham. Mjelde var redd for at jeg også skulle få gult, for da måtte jeg stå over neste kamp. Mons og jeg er fortsatt gode venner, sier Hanstveit til NTB.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...