Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men nok om det, nå er det snart avspark! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Takk! Ble jo nesten en side om denne ene taklingen,mener selv jeg også har sett verre men går ikke lenger inn på det. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 What? Ser på TV 2 Zebra. Carsten Skjelbred sa akkurat at målet til Tore Reginiusen sitt mål ble rundens mål. Jeg synes at målet til Espen Hoff var 100 ganger finere. Nå er det jo seerne som bestemmer. Så, så... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Håper dette blir utfallet av dagen kamper (jeg er Vålerenga-fan): Brann-Odd: 0-3 Odd tar uansett ikke igjen Vålerenga og jeg vil ikke at Brann tar gullet. Tror: 3-1 TIL-Lyn: 0-0 Tromsø har like mange poeng som VIF. Lyn ha to mindre. Om Lyn vinner denne kampen og VIF ikke vinner sin vil de gå forbi. Håper derfor på en uavgjort. Da vil Lyn holde seg bak VIF samtidig som vi går forbi TIL. Tror: 2-2 SIF-Start: 0-0 Tviler på om noen av lagene vil ta igjen VIF, men om det skulle skjære seg skikkelig for oss, så er det best om det blir uavgjort her. Tror: 0-1 RBK-Sandefjord: 0-3 Sandefjord kan ikke ta igjen VIF, men vi kan ta igjen RBK. Står også mye på spill for meg da jeg har vedda med broren min om hvem som kommer høyest på tabellen av RBK og VIF. Tror: 4-0 Stabæk-LSK: 3-0 Siden jeg misliker Brann sterkt, håper jeg at et annet lag tar seriegullet. Ingen av disse lagene har noe å si for VIFs tabellposisjon. Skal jeg velge hvem av dem som skal ta opp kampen med Brann, må det være Stabæk. Som VIF-supporter er det en selvfølge at jeg ikke kan håpe på LSK. Tror: 2-1 Håper flere kan skrive opp hvem de håper og hvem de tror vinner i dag. Endret 23. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg er Start fan. Tar kampene som starter nå, snart. Godset- Start: Vanskelig bortekamp for Start. Men Benny effekten tror jeg vil virke idag og. Tror på en 1-0 ved scoring av Årst. RBK- Sandefjord: RBK har nok selvtillit etter poeng mot Chelsea. Sandefjord vinner ikke borte. Tipper 5-0 til RBK. TIL- Lyn: TIL gode hjemme, Lyn svake borte. Burde være en lett teori. Tror 2-0 til TIL. Brann- Odd: Brann er gode hjemme. Odd er svake for tiden. Brann tar en 3-0 seier her. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Brann-Odd: 2-0 Beklager å si det men Brann er på automodus og vil mest sannsynlig ta gullet i år. Det er for mye kvalitet og bredde i det laget til at det bryter sammen nå. Odd spilte godt mot TIL så om de spiller med samme autoriteten kan de muligens ta et poeng men tror ikke de har det i seg til å være på det nivået mot Brann. TIL-Lyn: 2-1 Dette er hjemmekampen som bare må vinnes. 30 poeng er som alltid målet for TIL og de er veldig bestemt på å nå dette for å kunne sette nye mål. Vil bli viktig for Tromsø at Reginiussen har en god dag så han holder følge med Holmen og Hoff. SIF-Start: 1-1 Start har med Årst vist at de har en vilje og et ønske om å klare seg i år og jeg tror det vil bli vist i denne kampen. På den annen side har jo SIF rutinerte spillere på rekke og rad som har egenskaper til å avgjøre en kamp(Kovacs,Ohr,Winsnes osv) så de burde egentlig klare seg her. Vanskelig å tippe denne. RBK-Sandefjord: 3-0 Vil mest trolig bli ren overkjøring fra et RBK lag som vil hevde seg mot slutten og et Sandefjord som allerede planlegger 1 div for neste år. Stabæk-LSK: 2-2 En kamp som fort kan ende med en del mål. Stabæk har jo sin utrolig angrepsrekke som kan gjøre mye ut av ingenting. LSK vil klart hevde seg og vise at de er bedre enn den elendige prestasjonen de hadde hjemme mot Tromsø. Hva jeg håper blir bare tull,forholder meg heller til det som faktisk skjer og hvordan Tromsø må forholde seg til det. Kan si at jeg ikke aner hva jeg skal tenke om VIF-FFK,håper vel det blir uavgjort med forutsetning om at TIL vinner sin. Endret 23. september 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du har ikke fått med deg at Alf Inge Håland la opp som følge av kneproblemer i DET ANDRE kneet? Ikke det Keane traff. For all del, taklingen var stygg og var klart rødt - men måtte bare avlive en myte om du trodde på myten . Høye spark kan man gjøre skade med, uansett hva du treffer med. men lave taklinger og lave tofotstaklinger er ikke det samme, for å si det sånn. Neida, klar over det, men som du sa, taklingen er jo horribel. Det er forskjell på eitt og to bein ja, men med god fart og riktig vektsoverføring kan du gjere like mykje skade. Let's agree to disagree. Brann ligg på toppen av tabellen, det er fire poeng ned til Viking, pluss at LSK og Stabæk ligg seks poeng bak. Me møter Odd-Grenland, nedrykkskandidat på nestsiste plass. Det er klart Odd vil kjempe for å bli i eliteserien, men dette er ein kamp Brann skal vinne. Fevang er ute, det er meget positivt for Brann. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hva skjer med at de sender Godset-Start isdetetfor RBK-Sandefjord? det var jo sistnevnte som skulle sendes edit: Nå bytta de plutselig til RBK-Sandefjord Endret 23. september 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Feiler TV2 Sumo? Får ikkje noko kamp her! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Takk og lov for canal digital dekoder og tv2 sport sier nå jeg.... Men først må jeg se ferdig United, så er det over til brann - odd. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Feiler TV2 Sumo? Får ikkje noko kamp her! 9556970[/snapback] Har samme problem her. Snakk om å kaste bort penger Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Fy så glad jeg er for at Tromsø Radio kommenterer kampen nå Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Start leder 1-0 og Årst scoret. Kan fort gå mot det jeg sa rett før kampen. Jeg frykter bare sluttminuttene. Her er det Start som har sluttet inn flest mål. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Krysser fingerene for LSK-seier i kveld. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) ble jo ikke noe ordentlig mål på brann ennå, kun en billig straffe men men, så lenge det ikke blir så ille som mot stæbæk skal jeg være fornøyd , men slik ble det ikke jaja, Endret 23. september 2007 av nerd-light Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 2-0, Huseklepp. Og TV2 Sumo er fortsatt nede. Møkk Edit: 4-0 Forbanna TV2 som snyter meg for festen. Dette er andre gang det har vært slike problemer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vel, til helvette med Strømsgodset, spesielt trollet Peter Kovacs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva i alle dager var det som skjedde etter kampslutt i bergen? Uansett, nyyydelig. Nå vinner vi de kampene vi har tapt før! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Skjedde det no etter kampslutt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, hanstveit fikk gult kort for å skjelle ut dommeren, og mjelde jaget hanstveit i garderoben..så det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg