Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette blir utfallet av dagen kamper (jeg er Vålerenga-fan):

Brann-Odd: 0-3 Odd tar uansett ikke igjen Vålerenga og jeg vil ikke at Brann tar gullet. Tror: 3-1

TIL-Lyn: 0-0 Tromsø har like mange poeng som VIF. Lyn ha to mindre. Om Lyn vinner denne kampen og VIF ikke vinner sin vil de gå forbi. Håper derfor på en uavgjort. Da vil Lyn holde seg bak VIF samtidig som vi går forbi TIL. Tror: 2-2

SIF-Start: 0-0 Tviler på om noen av lagene vil ta igjen VIF, men om det skulle skjære seg skikkelig for oss, så er det best om det blir uavgjort her. Tror: 0-1

RBK-Sandefjord: 0-3 Sandefjord kan ikke ta igjen VIF, men vi kan ta igjen RBK. Står også mye på spill for meg da jeg har vedda med broren min om hvem som kommer høyest på tabellen av RBK og VIF. Tror: 4-0

Stabæk-LSK: 3-0 Siden jeg misliker Brann sterkt, håper jeg at et annet lag tar seriegullet. Ingen av disse lagene har noe å si for VIFs tabellposisjon. Skal jeg velge hvem av dem som skal ta opp kampen med Brann, må det være Stabæk. Som VIF-supporter er det en selvfølge at jeg ikke kan håpe på LSK. Tror: 2-1

Håper flere kan skrive opp hvem de håper og hvem de tror vinner i dag. :)

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Jeg er Start fan. Tar kampene som starter nå, snart.

Godset- Start:

Vanskelig bortekamp for Start. Men Benny effekten tror jeg vil virke idag og. Tror på en 1-0 ved scoring av Årst.

RBK- Sandefjord:

RBK har nok selvtillit etter poeng mot Chelsea. Sandefjord vinner ikke borte. Tipper 5-0 til RBK.

TIL- Lyn:

TIL gode hjemme, Lyn svake borte. Burde være en lett teori. Tror 2-0 til TIL.

Brann- Odd:

Brann er gode hjemme. Odd er svake for tiden. Brann tar en 3-0 seier her.

Lenke til kommentar

Brann-Odd: 2-0 Beklager å si det men Brann er på automodus og vil mest sannsynlig ta gullet i år. Det er for mye kvalitet og bredde i det laget til at det bryter sammen nå. Odd spilte godt mot TIL så om de spiller med samme autoriteten kan de muligens ta et poeng men tror ikke de har det i seg til å være på det nivået mot Brann.

TIL-Lyn: 2-1 Dette er hjemmekampen som bare må vinnes. 30 poeng er som alltid målet for TIL og de er veldig bestemt på å nå dette for å kunne sette nye mål. Vil bli viktig for Tromsø at Reginiussen har en god dag så han holder følge med Holmen og Hoff.

SIF-Start: 1-1 Start har med Årst vist at de har en vilje og et ønske om å klare seg i år og jeg tror det vil bli vist i denne kampen. På den annen side har jo SIF rutinerte spillere på rekke og rad som har egenskaper til å avgjøre en kamp(Kovacs,Ohr,Winsnes osv) så de burde egentlig klare seg her. Vanskelig å tippe denne.

RBK-Sandefjord: 3-0 Vil mest trolig bli ren overkjøring fra et RBK lag som vil hevde seg mot slutten og et Sandefjord som allerede planlegger 1 div for neste år.

Stabæk-LSK: 2-2 En kamp som fort kan ende med en del mål. Stabæk har jo sin utrolig angrepsrekke som kan gjøre mye ut av ingenting. LSK vil klart hevde seg og vise at de er bedre enn den elendige prestasjonen de hadde hjemme mot Tromsø.

Hva jeg håper blir bare tull,forholder meg heller til det som faktisk skjer og hvordan Tromsø må forholde seg til det. Kan si at jeg ikke aner hva jeg skal tenke om VIF-FFK,håper vel det blir uavgjort med forutsetning om at TIL vinner sin.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar
Du har ikke fått med deg at Alf Inge Håland la opp som følge av kneproblemer i DET ANDRE kneet? Ikke det Keane traff.

For all del, taklingen var stygg og var klart rødt - men måtte bare avlive en myte om du trodde på myten :).

Høye spark kan man gjøre skade med, uansett hva du treffer med.

men lave taklinger og lave tofotstaklinger er ikke det samme, for å si det sånn.

Neida, klar over det, men som du sa, taklingen er jo horribel.

Det er forskjell på eitt og to bein ja, men med god fart og riktig vektsoverføring kan du gjere like mykje skade. Let's agree to disagree.

Brann ligg på toppen av tabellen, det er fire poeng ned til Viking, pluss at LSK og Stabæk ligg seks poeng bak. Me møter Odd-Grenland, nedrykkskandidat på nestsiste plass. Det er klart Odd vil kjempe for å bli i eliteserien, men dette er ein kamp Brann skal vinne. Fevang er ute, det er meget positivt for Brann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...