cheeplix Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For en herlig kamp av Stabæk! Total overkjøring. Håper virkelig Fevang får utestengelse eller en saftig bot. Taklingen er ikke det verste, men at han klarer å påstå noe slik: Hovedpersonen selv var i vanlig stil totalt uforstående til kortet. - Det er ti slike i hver kamp. Jeg var først på ballen, sa Fevang ifølge NTB. For en ufattelig usympatisk drittsekk. Klart jeg er subjektiv, men alle med en halv hjernecelle kan se at det der var grisestygt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg ble lei meg av å se på FFK i går. Utrolig å se hvordan de prøver å tråkle seg gjennom en mot fire, i steden for å bruke kantene. Imponerende av Brann offensivt i går. Og FFK folk. Syng mer da. Stod foran plankehaugen og hørte Brann-folka bedre! Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For en ufattelig usympatisk drittsekk. Klart jeg er subjektiv, men alle med en halv hjernecelle kan se at det der var grisestygt. 9510885[/snapback] Tror til og med den irriternde myggen som surrer rundt i hybelen min reagerte med litt ekstra summing når de viste den taklingen... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skulle vi først gå skikkelig på tryne, så er Brann det eneste laget alle i Fredrikstad kunne akspetere at det skjedde mot! Hei Brann, nå heier også hele Fredrikstad på at dere vinner serien! PS: fantastiske supportere, morsomt, det lyser glede og tradisjon av dere. Morsomt og herlig, slik skal det være. (som VIF er Brann og FFK på topp supportermessig, veldig få julebukker i de rekkene, og takk for det) MEN, neste år.....se opp ;o) Hilsen GUTTÆNE Hentet fra dagbladet.no. Skulle nesten tro det er min eneggede tvilling som har skrevet dette. Eeee, det finnes såklart ingen julebukker her nei, men kanskje en og annen tullebukk ... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Å heie på Brann blir som å heie på Hitler. Kanskje det lønner seg en liten stund, men før eller senere kommer dere til å få svi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Å heie på Brann blir som å heie på Hitler. Kanskje det lønner seg en liten stund, men før eller senere kommer dere til å få svi. 9511788[/snapback] Har du tilfeldigvis seilersko, hvite tennissokker, og sånn passe stilige høyvannsjeans? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe. Du glemte barten. Men seriøst. Hvordan går det egentlig an å heie på Brann uten å skarre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe. Du glemte barten. Men seriøst. Hvordan går det egentlig an å heie på Brann uten å skarre? 9511994[/snapback] Nu må du faen meg gi deg! Ja, jeg mener ennå at kampen i går hadde et visst skjær av flaks, pluss en satans dyktig Helstad Det som gir en varme følelser for Brann er at deres supportere ligner litt på FFK-supporterne ... Legger ved en typisk Trønderbart Det er jaggu meg blitt et varemerke. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For en herlig kamp av Stabæk! Total overkjøring. Håper virkelig Fevang får utestengelse eller en saftig bot. Taklingen er ikke det verste, men at han klarer å påstå noe slik: Hovedpersonen selv var i vanlig stil totalt uforstående til kortet. - Det er ti slike i hver kamp. Jeg var først på ballen, sa Fevang ifølge NTB. For en ufattelig usympatisk drittsekk. Klart jeg er subjektiv, men alle med en halv hjernecelle kan se at det der var grisestygt. 9510885[/snapback] Taklingen til Fevang var faktisk det eneste jeg hadde å glede meg over når jeg var på stadion. Det er en spiller som viser innsats og engasjement i motsetning til Odds andre spillere utpå der(ikke Jarstein). Og så har vi jo snille lille media norge som skal ha unnskyldninger på løpende bånd etter kampen. Morten Fevang er en aggressiv spiller og med hans spillestil så kan slike taklinger komme en gang i blandt. Skal jeg nevne liknende eksempler i Premier League? Nei, har ikke så god tid. Gi og ta, det er det det hele handler om. Men for all del, det var et rødt kort. Ingen tvil om det. Men slutt å sutre så jævlig da. Fevang kommer tilbake. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Taklingen til Fevang var faktisk det eneste jeg hadde å glede meg over når jeg var på stadion. Det er en spiller som viser innsats og engasjement i motsetning til Odds andre spillere utpå der(ikke Jarstein). Og så har vi jo snille lille media norge som skal ha unnskyldninger på løpende bånd etter kampen. Morten Fevang er en aggressiv spiller og med hans spillestil så kan slike taklinger komme en gang i blandt. Skal jeg nevne liknende eksempler i Premier League? Nei, har ikke så god tid. Gi og ta, det er det det hele handler om. Men for all del, det var et rødt kort. Ingen tvil om det. Men slutt å sutre så jævlig da. Fevang kommer tilbake. 9512291[/snapback] Tror ikke fotball er sporten for deg hvis du gleder deg over slike ting. Lille Alanzinho er jo en av de mest sympatiske i Tippeligaen og fortjener på ingen måte et slikt overfall. Det er faktisk det det er, overfall. To strake bein og samtlige knotter i motstanderen har ingenting med innsats eller engasjement å gjøre. Det viser bare total respektløshet for andre spillere og regler. Heldigvis gikk det bra med Alan, men jeg trenger vel ikke minne deg på en viss Glimt-spiller som ikke var like heldig? Selvfølgelig vil medie-Norge høre hva han har å si etter episoden. Der han faktisk kunne hjulpet drittsekkstempelet sitt litt på vei lirer han heller av seg noe så fantastisk bullshit som jeg nekter å tro at han tror på selv engang. Nei, du trenger ikke nevne Premier League, dette er Tippeligaen vi snakker om. Sutrer ikke, reagerer bare på at det er mulig å være så usympatisk. Endret 17. september 2007 av smilefjes Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Taklingen til Fevang var faktisk det eneste jeg hadde å glede meg over når jeg var på stadion. Det er en spiller som viser innsats og engasjement i motsetning til Odds andre spillere utpå der(ikke Jarstein). Og så har vi jo snille lille media norge som skal ha unnskyldninger på løpende bånd etter kampen. Morten Fevang er en aggressiv spiller og med hans spillestil så kan slike taklinger komme en gang i blandt. Skal jeg nevne liknende eksempler i Premier League? Nei, har ikke så god tid. Gi og ta, det er det det hele handler om. Men for all del, det var et rødt kort. Ingen tvil om det. Men slutt å sutre så jævlig da. Fevang kommer tilbake. 9512291[/snapback] Tror ikke fotball er sporten for deg hvis du gleder deg over slike ting. Lille Alanzinho er jo en av de mest sympatiske i Tippeligaen og fortjener på ingen måte et slikt overfall. Det er faktisk det det er, overfall. To strake bein og samtlige knotter i motstanderen har ingenting med innsats eller engasjement å gjøre. Det viser bare total respektløshet for andre spillere og regler. Heldigvis gikk det bra med Alan, men jeg trenger vel ikke minne deg på en viss Glimt-spiller som ikke var like heldig? Selvfølgelig vil medie-Norge høre hva han har å si etter episoden. Der han faktisk kunne hjulpet drittsekkstempelet sitt litt på vei lirer han heller av seg noe så fantastisk bullshit som jeg nekter å tro at han tror på selv engang. Nei, du trenger ikke nevne Premier League, dette er Tippeligaen vi snakker om. Sutrer ikke, reagerer bare på at det er mulig å være så usympatisk. 9512499[/snapback] I det tilfellet med ruben Imingen så må jeg få lov til rette på deg litt. Alle i Norge tror Fevang opptredte ganske så arrogant på det intervjuet i etterkant, men fakta er at TV 2 klippet vekk halve intervjuet der blant annet unnskyldningen og ydmykheten kom. Dette er faktisk helt sant og TV 2 utnyttet situasjonen til å fremstille Fevang på en særdeles ufin måte. Redigering er en skummel sak. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jepp, Fevang ringte opp til B/G-spilleren og sa personlig unnskyld, dette leste jeg i Varden / TA. Men TV2 vil det anderledes selvsagt. Tar avstand fra det han gjorde i går, skjønner ikke hva han tenkte på, vi hadde akkurat redusert så gjør han noe slikt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Haha, 3-2 til AaFK. Så grådig flaks. Nå burde eksistensen være sikret. Stabæk, AaFK og Vålerenga skaffer flott trippel. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Taklingen til Fevang var faktisk det eneste jeg hadde å glede meg over når jeg var på stadion. Det er en spiller som viser innsats og engasjement i motsetning til Odds andre spillere utpå der(ikke Jarstein). Og så har vi jo snille lille media norge som skal ha unnskyldninger på løpende bånd etter kampen. Morten Fevang er en aggressiv spiller og med hans spillestil så kan slike taklinger komme en gang i blandt. Skal jeg nevne liknende eksempler i Premier League? Nei, har ikke så god tid. Gi og ta, det er det det hele handler om. Men for all del, det var et rødt kort. Ingen tvil om det. Men slutt å sutre så jævlig da. Fevang kommer tilbake. 9512291[/snapback] Ingen gleder seg over slike ting, da setter du ikke pris på god fotball. Satt du og lo da Per C. Skjelbred og Alf Inge Haaland ble utsatt for grisetaklinger av verste sort? Kan heller ikke si at Fevang gjorde noe som helst som skulle tilsi at han er god nok for landslaget. Vanskelig å være mer ukonsentrert enn Fevang var da han mistet ballen til Tchoyi i forkant av 2-0 målet. På den annen side tror jeg det er tvilsomt at Fevang hadde sett taklingen i reprise, så uttalelsen etter kampen kom sannsynligvis av uvitenhet. Endret 17. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 FAEN da, så jevlig urettferdig. Vi har 2 i stolpe/ tverra, en skummelt lett straffe mot oss, en straffe som ikke ble dømt til oss(der aalesund burde vært en mann mindre), rundspiller veivesnet nesten hele kampen og likevell vinner vi ikke. Ålesund; er det mulig å ikke hate? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan forøvrig si at hjemmesterke Aalesund tok sin femte strake seier på CLS. 15poeng på de 7 kampene i høstsesongen er ikke så verst. Men seiern i dag mot Strømsgodset var viktig da resten av kampene ser slik ut: Viking (B) - Tromsø (H) - Stabæk (B) - Brann (H) - Vålerenga (B) - Rosenborg (H). Øyner kun håp mot Tromsø og Vålerenga. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Øyner kun håp mot Tromsø og Vålerenga. 9516262[/snapback] Som RBK-fan må jeg ulykkelig si at det er ikke umulig å ta poeng mot oss heller La oss bare for Norges og RBK's del at vi gjør det bra i CL for pussig nok er nok ikke RBK sjanseløse der til tross for at de får bank i den hjemmelige serien Endret 18. september 2007 av Zatuu Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kan forøvrig si at hjemmesterke Aalesund tok sin femte strake seier på CLS. 15poeng på de 7 kampene i høstsesongen er ikke så verst. Men seiern i dag mot Strømsgodset var viktig da resten av kampene ser slik ut: Viking (B) - Tromsø (H) - Stabæk (B) - Brann (H) - Vålerenga (B) - Rosenborg (H). Øyner kun håp mot Tromsø og Vålerenga. 9516262[/snapback] Synes de har gjort det bra i år/ de siste kampene. Men må dessverre skuffe deg med at de taper mot viking Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Aafk vil måtte jobbe hardt om de skal slå Tromsø. Om det er noe de er kjent for så er det gode innspurter,og når man da legger til at de er veldig vant til å spille på kunstgress som Aafk tror jeg de skal få alle poengene nordover. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Aafk virker ikke som de var vant med kunstgress, godset spilte jo rundt aafk på eget gress. Nå er det jo riktignok kunstgress på gullskogen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg