Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe. Tromsø føkker opp kumpongen min nok en gang. Denne gangen safet jeg da og satte en tyvekroning på de.

9507736[/snapback]

Må lære deg å lese statistikk vet du,Tromsø har ikke tapt der siden 2003 og de hadde ingen tanker om å gjøre det i dag ;)

Fantastisk kamp av TIL,sjangse på sjangse og spillere som var villige til å løpe fra start til slutt. Akkurat sånn det skal være :D

Lenke til kommentar

Nydelig seier. Hva i alle dager skulle FFK gjort når Brann begynte med det offensive spillet der? Brann har den beste troppen i tippeligaen og vi har anledning til å bytte inn klassespillere. Når Opdal i tillegg er i det vanskelige hjørnet så blir det bare et tidsspørsmål.

Synd for FFK fordi det er et bra lag som i tillegg spiller tidvis bra fotball. Men det er ikke lett å møte den kvaliteten som Brann-spillerne besitter.

Lenke til kommentar
Mhm, det er helt klart Alsakers skyld at Opdal spiller på landslaget...Opdal gjør ALDRI en dårlig kamp.

Det er en keepers beste egenskap. Jarstein er for variabel ennå.

9509291[/snapback]

Det første jeg sa der var nok litt fleip, bare så det er sagt (det med Hareide)

Variabel? Jarstein har da vært mye bedre enn Opdal denne sesongen, og er minst like stabil.

Hilsen en som ser Brann-kamper jevnt og trutt og selvsagt Odd.

Er som Frode Olsen så fint sa det "Jarstein kommer til å bli førstekeeper for Norge, soleklart". Dette kommer fra en fyr som jeg mener har mer peil på keepere enn Hareide og Ola By Rise. Keeper i Sevilla faktisk.

Lenke til kommentar

Kva kan ein sei? Med unntak av Stabæk-siger ein glimrande runde. LSK tapte, RKB tapte (klar over at dei er ute av gullkampen, men alltid kjekt når dei taper) og Brann slo FFK 4-0 på bortebane.

6 poeng er mykje betre enn 3, men det er 6 rundar igjen, alt kan skje. Neste kamp er mot Odd, som i dag vart knust av Stabæk. Fevang ute mot Brann, håpar på ny siger der før den viktige kampen på Åråsen.

Lenke til kommentar
Dette kommer fra en fyr som jeg mener har mer peil på keepere enn Hareide og Ola By Rise. Keeper i Sevilla faktisk.

9509341[/snapback]

Keeper i Sevilla klinger nok bedre enn "keeper i segunda b" som vel var hvor Sevilla befant seg på den tiden ;)

Og, btw, hadde han i det hele noen offisielle matcher for Sevilla?

Lenke til kommentar
Dette kommer fra en fyr som jeg mener har mer peil på keepere enn Hareide og Ola By Rise. Keeper i Sevilla faktisk.

9509341[/snapback]

Keeper i Sevilla klinger nok bedre enn "keeper i segunda b" som vel var hvor Sevilla befant seg på den tiden ;)

Og, btw, hadde han i det hele noen offisielle matcher for Sevilla?

9510214[/snapback]

De rykka ned i 2000, og vant Segunda B i 2001. B-laget til Sevilla spiller i dag i Segunda B.

Olsen spilte 14 kamper i 2000/2001, og 1 kamp sesongen etter.

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...