Benitez Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Underholdende kamp i Stavanger nå, krysser fingrene for at det ender uavgjort Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Uavgjort eller heimesiger er absolutt å foretrekke. Ser på LSK som den største motstandaren til gullet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det går mot 1-1, som jeg spådde i fylla i går . Kippe med rødt, han måtte uansett stå over 1 kamp, hvor mange må han stå over nå? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det går mot 1-1, som jeg spådde i fylla i går . Kippe med rødt, han måtte uansett stå over 1 kamp, hvor mange må han stå over nå? 9413727[/snapback] Han må fortsatt bare stå over en kamp, siden han fikk 2 gule.... Så da blir det vel Johnsen på midtstopperplass hjemme mot Tromsø. Pantera Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tusen takk FFK, det er godt å ha Stabæk 6 poeng bak! No møter Brann riktignok FFK neste runde, men det får me ta når den tid kjem. VG slår til med sine kjempeoveskrifter igjen: "FFK knuste Stabæk" Samme skreiv dei då Aston Villa slo Chelsea 2-0. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tusen takk FFK, det er godt å ha Stabæk 6 poeng bak! No møter Brann riktignok FFK neste runde, men det får me ta når den tid kjem. VG slår til med sine kjempeoveskrifter igjen: "FFK knuste Stabæk" Samme skreiv dei då Aston Villa slo Chelsea 2-0. 9422791[/snapback] Å, som jeg irriterer meg over det tapet. Det er rett og slett for billig. Vi fortjener ikke å henge med i toppen når vi spiller så tafatt som vi har gjort store deler av høstsesongen. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 FFK imponerer litt må jeg si, har fått en sterk stall og er en "dark horse" i innspurten av TL. Lurt kjøp av Gashi som til slutt fant ut at han kunne score mål, den tullingen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg skal være kameramann på FFK - Brann. Springe rundt på indre bane og kose meg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. Noen som tør tippe resultatet? Jeg tror vi er i en god stim, og at det forventede sammenbruddet i Brann starter i Fredrikstad. Så etter at RBK har fått fortjent juling, har vi igjen bare blåbær. Hvem vet hvor dette kan ende ... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Brann skal få slite ja. Håper at de ryker på en smell, men tror de drar det i land. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Viking skal ta seieren i år ^^ eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. 9428264[/snapback] Det blir mange av oss Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. 9428264[/snapback] Det blir mange av oss 9430898[/snapback] Du aner ikke hvor mye peanøtter jeg har med ... Hva tror du resultatet blir da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vet ikke, vi skal jo bare ta bilder. Men jeg håper vel FFK vinner da Brann må tape!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vet ikke, vi skal jo bare ta bilder. Men jeg håper vel FFK vinner da Brann må tape!! 9430937[/snapback] Ikke vær kylling! Kom igjen, glem at du er Østfolding, og flesk nå litt til Selv er jeg ekstremt sanndrømt. Har gode spåkunnskaper i kunsten å lese i pannerynker, og på den bakgrunn blir det hjemmeseier; 3-1. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 RBK er jo som du sikkert vet mitt lagt, så selv om jeg er østlending vil jeg ikke si så mye. Men jeg håper FFK vinner, pga da sliter Brann litt mer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dere får se etter meg og resten av klassen min i kveld. Vi er pressefotografer FFK - Brann Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Upsie LSK! Det der så helt greit ut..Rødt kort og straffe etter 8 min! EDIT: 0-1 gitt... Endret 16. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gutan våres e de bæste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg