nerd-light Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hmm da gikk odd skikkelig på trynet i går, jaja vi har fremdeles cupen å glede oss over Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Fordømt irriterende at jeg ikke får sett kampen idag. Viktig som fy. Endret 27. august 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen som tror at Sandefjord kan ta overaskende poeng mot Stabæk? Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Håper da virkelig ikke det, tror heller ikke de har kapasiteten til å ødelegge for oss på samme måte som f.eks Start gjorde sist. Regner vel egentlig med at du håper på oppskriftsmessig seier til Stabæk? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg for min del kunne så gjerne tenkt meg en liten "bombe". Skal FFK ta gullet i år, må det snart begynne å butte i mot for topplagene ... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Haha, lykke til. Men dersom dere får Tegstrøm burde vel øvre halvdel være sannsynlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Haha, lykke til. Men dersom dere får Tegstrøm burde vel øvre halvdel være sannsynlig. 9371355[/snapback] Takk, og i like måte! Ja det blir vel litt i overkant å satse på gullet i år ... Tegstrøm er en interessant spiller, og kan etter min mening passe bra inn i laget ...!? Er forøvrig strålende fornøyd med arbeidsjernet Ardian Ghasi. Han viser upåklagelig guts. På tross av hva man føler, så har til nå administrasjonen i FFK sakte men sikkert hevet seg. Okay, Morgan er en potensiell "løs kanon på dekk", men bedre at han er med oss enn mot. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Stabæk er fremdeles med i gullkampen etter dagens seier, tror det står mellom 4 lag i år Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Altså, Rosenborg er kanskje norges beste klubb(?) og likevell har de supportere som kun overgåes av gutta fra mjøndalen når det gjelder dårlig supporterliv. Burde kanskje innse at hver kamp er viktig, hvis de har tenkt seg ut i europa neste år. pføy, bortskjemte bartemenn! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De er jo ikke norges beste klubb lenger. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er bare fordi halvparten av stallen ser på Rosenborg som et springbrett videre ut i Europa og derfor ikke gidder prestere i Norge siden det ikke er noen "viktige" personer til stede... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan noen n;ytrale fortelle meg hva søren som skjer på Alfheim? Skjønner ikke hvordan det er mulig å la Odd slippe til på den måten to ganger rett etter hverandre. Fryktelig start for Tromsø. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan noen n;ytrale fortelle meg hva søren som skjer på Alfheim? Skjønner ikke hvordan det er mulig å la Odd slippe til på den måten to ganger rett etter hverandre. Fryktelig start for Tromsø. 9411832[/snapback] Tror Odd har begynnt å spille fotball. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 VIF leder 2-0 over Start. Jalland og Fredheim Hom scoret. Hæstad skadet. Tror desverre det lukter nedrykk av Start, nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan noen n;ytrale fortelle meg hva søren som skjer på Alfheim? Skjønner ikke hvordan det er mulig å la Odd slippe til på den måten to ganger rett etter hverandre. Fryktelig start for Tromsø. 9411832[/snapback] 3 mål, 3 ganger elendig forsvar og gode skudd. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1-4, tror Tromsø spiller ekstra dårlig i dag. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Pluss at Odd helt tydelig gjør noe veldig riktig. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 heheh tromsø må være litt beskjemmet nå etter å blitt litt småknust av odd idag, bra de reiste kjerringa etter den begredelige kampen mot viking, blir vel kvalisering mot bodø glimt da tenker jeg, hvis ålesund fortsetter å vinne Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 heheh tromsø må være litt beskjemmet nå etter å blitt litt småknust av odd idag, bra de reiste kjerringa etter den begredelige kampen mot viking, blir vel kvalisering mot bodø glimt da tenker jeg, hvis ålesund fortsetter å vinne 9412755[/snapback] Tenkte jeg også: 17/9-07 (20. runde): AALESUND - Strømsgodset 22/9-07 (21. runde): Viking - AALESUND 30/9-07 (22. runde): AALESUND - Tromsø 7/10-07 (23. runde): Stabæk - AALESUND 21/10-07 (24. runde): AALESUND - Brann 28/10-07 (25. runde): Vålerenga - AALESUND 3/11-07 (26. runde): AALESUND - Rosenborg Trenger vel rundt 6poeng. Viking og Stabæk tror jeg blir garantert tap, men de 5 andre kan alle taas poeng mot. Tror minst 3 av 4 på Color Line Stadion vinnes, og borte mot VIF ender uavgjort. Men, uansett, dette er Lott.. er, Tippeligaen dere! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lov å le litt av VG Live nå 49 Ijeh går i bakken 25 meter fra mål. Kippe får gult kort - og Viking belønnes med frispark. 52 Nytt Viking-frisprak. Denne gangen like utenfor 16-meteren. 56 Nytt Viking-frispark i farlig posisjon, ca. 20 meter fra mål. 60 Igjen får Viking frispark i god posisjon. Nå nærmere 25 meter fra mål. 61 Det meste skjer på LSKs halvdel nå. Nytt Viking-frispark, fra i overkant av 25 meter fra mål. 62 Tro det eller ei - Viking får frispark i god posisjon, ca. 22-23 meter fra mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg