Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg for min del kunne så gjerne tenkt meg en liten "bombe".

:cool:

Skal FFK ta gullet i år, må det snart begynne å butte i mot for topplagene ... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Haha, lykke til. Men dersom dere får Tegstrøm burde vel øvre halvdel være sannsynlig.

9371355[/snapback]

Takk, og i like måte! :w00t:

Ja det blir vel litt i overkant å satse på gullet i år ... ;)

Tegstrøm er en interessant spiller, og kan etter min mening passe bra inn i laget ...!?

Er forøvrig strålende fornøyd med arbeidsjernet Ardian Ghasi. Han viser upåklagelig guts. :love:

På tross av hva man føler, så har til nå administrasjonen i FFK sakte men sikkert hevet seg. Okay, Morgan er en potensiell "løs kanon på dekk", men bedre at han er med oss enn mot.

Lenke til kommentar
Kan noen n;ytrale fortelle meg hva søren som skjer på Alfheim? Skjønner ikke hvordan det er mulig å la Odd slippe til på den måten to ganger rett etter hverandre. Fryktelig start for Tromsø.

9411832[/snapback]

Tror Odd har begynnt å spille fotball.

Lenke til kommentar
heheh tromsø må være litt beskjemmet nå etter å blitt litt småknust av odd idag, bra de reiste kjerringa etter den begredelige kampen mot viking, blir vel kvalisering mot bodø glimt da tenker jeg, hvis ålesund fortsetter å vinne

9412755[/snapback]

Tenkte jeg også:

17/9-07 (20. runde): AALESUND - Strømsgodset

22/9-07 (21. runde): Viking - AALESUND

30/9-07 (22. runde): AALESUND - Tromsø

7/10-07 (23. runde): Stabæk - AALESUND

21/10-07 (24. runde): AALESUND - Brann

28/10-07 (25. runde): Vålerenga - AALESUND

3/11-07 (26. runde): AALESUND - Rosenborg

Trenger vel rundt 6poeng.

Viking og Stabæk tror jeg blir garantert tap, men de 5 andre kan alle taas poeng mot.

Tror minst 3 av 4 på Color Line Stadion vinnes, og borte mot VIF ender uavgjort.

Men, uansett, dette er Lott.. er, Tippeligaen dere!

Lenke til kommentar

Lov å le litt av VG Live nå :p

49 Ijeh går i bakken 25 meter fra mål. Kippe får gult kort - og Viking belønnes med frispark.

52 Nytt Viking-frisprak. Denne gangen like utenfor 16-meteren.

56 Nytt Viking-frispark i farlig posisjon, ca. 20 meter fra mål.

60 Igjen får Viking frispark i god posisjon. Nå nærmere 25 meter fra mål.

61 Det meste skjer på LSKs halvdel nå. Nytt Viking-frispark, fra i overkant av 25 meter fra mål.

62 Tro det eller ei - Viking får frispark i god posisjon, ca. 22-23 meter fra mål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...