Ingeniørstudent Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Jaja, Toni Nhleko er klar for Sandefjord. http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/08/508242.html Den gamle ringreven kan bli viktig for blåhvalene utpå høsten, men jeg må si jeg tviler på om han er like god som han var i sine glansdager i Brann for noen år tilbake. Blir spennende å følge med på hva han kan utrette. EDIT: Mitt innlegg nummer 300 og trådens side nummer 100 ! Endret 8. august 2007 av wurrzagh Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nhleko innehar gode kvaliteter han. Kanskje er han mannen som berger tippeligaplassen for blåhvalene? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den gamle ringreven kan bli viktig for blåhvalene utpå høsten, men jeg må si jeg tviler på om han er like god som han var i sine glansdager i Brann for noen år tilbake. Blir spennende å følge med på hva han kan utrette. 9231747[/snapback] Glansdager og glansdager Nhleko har vel til syvende og sist vært en skuffelse i alle klubbene jeg har sett han i. Han hadde ekstrem fart før, men det siste jeg har hørt er at han ikke har det heller lenger.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er uansett er morsomt navn og høre mens man ser på fotballkamp. Kleko har en fin svung. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Klinger ikke ikke så bra som Mambo Mumba, har aldri tilgitt Viking for at de solgte han Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Viking har det med å ha kule navn da. Begynner å bli en del. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg håper virkelig en klubb kan finne en fotballspiller fra Kongo med navnet Bongo. Da blir sikkert Jagland fornøyd Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vi har jo også Pim Pong. Viking har det der med funky navn . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det er så lættis navn det Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 odd har jo trond viggo toresen, det er kanskje ikke så morsomt, men det ligner ganske mye på navnet til en morsom mann, det er også synd han ocean spilleren på lsk ikke heter billy til fornavn Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Øh. RBK har Konan. OG Konè. Nuff said. Nå synes jeg RBK skal trylle noen spillere opp ifra hatten sin snart. Eller lommeboka.. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Håper ikke det blir midtstopperen fra Astana. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Håper ikke det blir midtstopperen fra Astana. 9237407[/snapback] Haha! Vi lo av det her og. Mye latterlig spill ute og gikk der. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Må bare få det ut, om Tromsø spiller mot Sandefjord på søndag som i dag blir det 3 enkel poeng hjem for Sandefjord. Dårligste kampen jeg har sett i år. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dette blir trolig Branns lag mot RBK: Helstad - Winters Moen - Bakke - Andresen - Solli Hanstveit - Sigurdsson - Bjarnason - Guntveit Opdal Men også denne varianten er trent på: Helstad Fakiri Moen - Bakke - Andresen - Solli Hanstveit - Sigurdsson - Bjarnason - Guntveit Opdal 8 spillere med landslagskamper for Norge i den siste oppstillingen. Ser jo bra ut det, selv om laget nok er bedre på papiret enn på banen. Trolig vil Fakiri byttes inn etterhvert. Får håpe Brann kan bedre statistikken sin litt mot RBK på hjemmebane. Den er mildt sagt dyster. Slår man RBK er de ute av gullkampen, taper man er de inne i gullkampen. RBK som har det største presset, men de har også fin flyt for tiden. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Håper virkelig Rosenborg klarer og beholde flyten også. Surt om vi går ut av gullkampen. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hvilken RBK-flyt? Fordi de slo Borat&Co så er de plutselig i gang? Endret 10. august 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Tja, 13-2 i målforskjell på de siste tre. 18-5 på de siste fem, et arbeidsuhell mot Tromsø ødelegger litt da. Spillet mot Stabæk og Borat viste glimt av gammel klasse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Men flyt på bortebane i år har de nok ikke hatt, når jeg tenker meg om. RBK har hva, to borteseire? På den andre siden så er det vel ingen lag som har så godt tak på Brann på Brann stadion. Men jeg tror på seier. Det er på tide å jekke ned trønderlaget litt. Edit: Brann har vel 21-5 i målforskjell de siste fem, eller noe i den dur Endret 10. august 2007 av Dotten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg tipper; Brann: 1 (Helstad) RBK: 2 (Kone, Sapara) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg