VikinGz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg ser at flere og flere tar nytten av bruktmarkedet, både posetivt og negativt. Det kommer masse wow kontoer som selges fra noen hundre kroner til flere tusen. Er dette lov? Jeg leste ett sted at blizzard sletta og blokerte flere kontoer, og var ute etter de som ble solgt.(om det stemmer vet jeg ikke) Men er dette tilatt? Lenke til kommentar
denieru Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Salg av konto er vel ifølge Blizzard forbudt, og er vel grunn nok til å stenge kontoen det gjelder såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gidder folk virkelig å kjøpe det? Er ikke halve morroa å bygge seg opp i spillet? Blir jo som om jeg skulle lagt savinga mi i Oblivion ut til salgs. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette har ikke noe med forumet å gjøre *Flyttes* Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har det noe å si? 80% av de som kjøpes stenges. Kjøp i vei! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Dette har ikke noe med forumet å gjøre *Flyttes* 7683623[/snapback] todde jeg la den under tilbakemeldinger til hardware.no Beklager... jeg syns slike salg bør stenges... slik at folk ikke blir lurt til å betale 3000kr for en konto de ikke har lenger enn 1mnd eller noe slik... Lurer også på om dette faktisk kan bryte norsk lov. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Gidder folk virkelig å kjøpe det? Er ikke halve morroa å bygge seg opp i spillet? Blir jo som om jeg skulle lagt savinga mi i Oblivion ut til salgs. 7682026[/snapback] de ligger gratis rundt om kring... og ja det er garantert noen som kjøper dette. Tenker når xbox 360 kom i usa var det en som betalte 3000dollar for ett bilde av en xbox 360, så folk kjøper det meste ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå