maxlime Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei Jeg har bygget meg en pc av ett gammelt kabinett, og nyere gamle deler fra min tidligere pc. Jeg bygget den i går, og alt fungerte fint, men nå etter jeg har laget en spesial løsning for strømforsyningen vil ikke pcen fungere. Får strøm i pcen Viften på skjermkortet går ikke rundt. Harddisker og cdrom går, men jobber ikke. Vet ikke helt hva som har skjedd. I går funket det altså veldig bra, og jeg installerte xp. Legger ved 2 bilder av vidunderet. Setter veldig stor pris på alle innlegg - Max Endret 9. januar 2007 av maxlime Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 prøv standard prosedyren først. ta ut alle strømkablene og sett de inn på nytt ellers kan du jo prøve å starte maskina med strøm på minst mulig komponenter. uten CD'rom osv koplet til Lenke til kommentar
maxlime Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 prøv standard prosedyren først. ta ut alle strømkablene og sett de inn på nytt ellers kan du jo prøve å starte maskina med strøm på minst mulig komponenter. uten CD'rom osv koplet til 7688437[/snapback] Hei Tok ut alt fra maskinen og begynte på nytt. Men ikke noe respons. MEN SÅ ser jeg på gulvet. Der ligger pokker BIOS brikken . Skjønner ikke hvordan den havnet der. Jeg satt den i og pcen fungerer. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå