Spydz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Prøver denne kategorien:D Skulle hatt overført signalet fra scart uttaket på dekoderen til en tv i 2.etaasje. VET at dettte finnes.. har vært hos noen som hadde (har ikke mulighet til og dra dit igjen, eller spørre hva den heter osv.... ) mener denne hadde noe funksjoner for og overføre fjernkontroll oplegg også.. Noen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke om jeg har misforstått helt men kan det være en slik du tenker på? Philips SLV5400 Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er standard trådløse AV-sendere. Fåes kjøpt i din nærmeste elektrohandel (eller Clas Ohlson) Disse gir som regel dårligere kvalitet enn ved bruk av kabel. Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Vet ikke om jeg har misforstått helt men kan det være en slik du tenker på? Philips SLV5400 7683976[/snapback] Takk det var VELDIG noe slikt jeg tenkte på Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Dette er standard trådløse AV-sendere. Fåes kjøpt i din nærmeste elektrohandel (eller Clas Ohlson) Disse gir som regel dårligere kvalitet enn ved bruk av kabel. 7684000[/snapback] takk! så litt billige ut mye av det men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå