Cuneax Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Vi får se hva som skjer... Jeg har nå lagt til alle albumguidene under "Utvalgte band, artister og album", så vi får se om kanskje samletråden for albumguider allikevel forsvinner fra annonseringene. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 kan du ikke legge med min Hvilken gruppe/artist formet din musikksmak på listen over nytige tråder da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Da er tråden din føyd til under "Brukernes bidrag". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Da har jeg oppdatert tråden litt. Bare å komme med flere forslag! Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 haha off nei nå måtte jeg nesten le litt av dere brukere her som for all del ikke vil dele opp musikkdelen av forumet i egne kategorier, og som påstår at det ikke er rotete her og for mange tråder og diskusjoner. Vel dere har vel greid og motbevist dette fint ved og lage et milelangt sticky thread med oversikt for at folk skal greie og finne igjen ting Skulle vel eeeegentlig ikke vert nødvendig med et thread for og finne igjen andre threads? Men, for øvrig er jeg enig. Det er morsommere når alle brukerene er "samlet" under et tak her, og en liten takk til cun for med denne posten så er det jo mulig og finne igjen ting her også Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Først vil jeg si; kjempetråd! Har hatt mye nytte av denne. Noe jeg lurer på, er om noen veit om det finnes en tråd hvor det diskuteres (evt. med poll) hvilken "epoke" i musikkverdenen man liker? Hvorfor man liker den osv. Veit sjangertråden finnes, men synes det ikke passet inn der. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Tråden er kraftig oppdatert. Først vil jeg si; kjempetråd! Har hatt mye nytte av denne. Noe jeg lurer på, er om noen veit om det finnes en tråd hvor det diskuteres (evt. med poll) hvilken "epoke" i musikkverdenen man liker? Hvorfor man liker den osv. Veit sjangertråden finnes, men synes det ikke passet inn der. 8978673[/snapback] Takk for det! Jeg har ingen tråd som du nevner i hukommelsen.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hey, albumguiden min er ikke der! (Mew) Jeg er fornærmet på det groveste! 8D (Bra tråd, forresten, cun.) Endret 4. august 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Etter opprettelsen av albumguiderunderforumet, ble prioriteten til å innlemme trådene derfra satt kraftig ned i henhold til lista her. Som nevnt tar vi gjerne imot hjelp i form av dette: [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=794478][b]Mew[/b][/url] [size=1]- Albumguide og diskusjon.[/size] Det hadde hjulpet om trådstarterne og andre ga flere tips Endret 4. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 På screenshotet i spoileren under "Søking i tråder" er det med IP-adressa og advarselnivået til ZenCo. Du burde kanskje fjerne/sensurere dette. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Takk! Det er fikset nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Advarselnivået er der fremdeles, men jeg regner med det ikke gjør noe siden ZenCo har 0 advarsler. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Dammit! Sånn kan det gå når man har maratonfyll. Nå skal det også være fikset, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har omorganisert førsteinnlegget litt ved å plassere "Liste over viktige tråder" først, med de som faller under "Hjelpsomme" og "Anbefaling" plassert under. Dette for at folk først og fremst skal dra umiddelbar nytte av informasjonssamlingen her når det gjelder viktige tråder. Hvis noen har noen innvendinger å komme med, bare fyr løs! Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Veit noen hva som skjer med pandora.com? Evt om det finnes noen liknende sider som er bra? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Pandora er nå kun for amerikanere. Last.fm er en meget god side jeg bruker til å finne mye musikk. Den registrerer alt du hører på på din mediaspiller og finner musikk som ligner. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Synes det kanskje skulle vært en egen tråd for Hard Dance/House. Siden er det er ulikt Dance, Hardstyle og House. Kanskje kalle tråden for Hardcore. Men er liksom ikke det samme det heller. Birger Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du kan jo lage en slik tråd, du MindTooth Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Synes det kanskje skulle vært en egen tråd for Hard Dance/House. Siden er det er ulikt Dance, Hardstyle og House. Kanskje kalle tråden for Hardcore. Men er liksom ikke det samme det heller. Birger HardDance blir som regel nevnt i Dance-tråden siden det er så og si det samme og House har sin egen tråd allerede. Hardcore er igjen en helt annen sjanger enn de du nevnte der, MindTooth. cun: Bytt navnet på DJ-tråden til HWRadio - DJ's og musikk da tråden har fått nytt navn. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Da har jeg oppdatert tråden litt igjen. Bare å komme med forslag, jeg biter ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå