Gå til innhold

Panasonic NV-GS27 - godt nok?

Anbefalte innlegg

Beklager hvis det er fryktelig masse tråder om dette kameraet fra før av, bladde gjennom de siste sidene, men kunne ikke finne noe. Jeg skal kjøpe meg et billig videokamera til litt forskjellig bruk - både inne i idrettshaller og ute. Jeg har surfet gjennom og lest om diverse kameratester og vurderer nå altså GS27. Er det noe som jeg burde være obs på ved dette kameraet, eller ting ved det som gjør at det absolutt er verdt å kjøpe?

Endret av tuppetroll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager hvis det er fryktelig masse tråder om dette kameraet fra før av, bladde gjennom de siste sidene, men kunne ikke finne noe. Jeg skal kjøpe meg et billig videokamera til litt forskjellig bruk - både inne i idrettshaller og ute. Jeg har surfet gjennom og lest om diverse kameratester og vurderer nå altså GS27. Er det noe som jeg burde være obs på ved dette kameraet, eller ting ved det som gjør at det absolutt er verdt å kjøpe?

7681056[/snapback]

Er nok ingen fare. God mekanikk og elektronikk. Har vel også brukbar fargegjengivelse til et så billig-kamera å være. Du får for øvrg et bildekvalitetsmessig kjempehopp om du legger i litt til og kjøper NV GS 180 til ca 4000,- :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...