Sinnsro Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 jeg personlig syns det ser bedre ut med nagla vinduer og ikke limt osv, men åssen går man fram når man skal nagle vinduet? skal man borre opp først? spesielle nagler? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Komplett selger ferdig naglede vinduer til chieftech Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 JEG HAR IKKE INTRESSE AV FERDIGE VINDUER!!! SPAM!!!!!!!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Mkay, unnskyld. Prøvde bare å hjelpe. Ang. nagling har jeg bare gjort det en gang før, det var i glassfiber tror jeg, da tror jeg vi borret noen små hull som selve stammen til naglen gikk igjen, så hadde vi sånnt eget verktøy til å nagle med. Merk usikkerheten min. _________________ Dataparty i Bergen i romjulen!!! Trykk på meg [ Denne Melding var redigert av: Robkvi på 2002-11-26 08:09 ] Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Tusen takk for svaret, jeg skal prøve å ikke bite av deg hodet neste gang jaja får vel sove et par timer nå da Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Det greieste må da være å "fake nagle" dvs feste plexien med silikon og så lime på nagler slik at det ser ut som du har nagla glasset fast. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Menneh, er ikke det juks ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 08:00, skrev sINNsRO:JEG HAR IKKE INTRESSE AV FERDIGE VINDUER!!!SPAM!!!!!!!! Ro ned hormonene, takk! -moderator yummy- Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Npr du skal nagle fast plexi må du ha fire ting; Drill med borr - rett størrelse for naglene Pop-nagler - naglene Pop-nagletang - med rett "kjeft" til naglene Skiver - regner med at du skal ha fin-sida på naglane ut Så faster du plexiglasset slik du skal ha det, med dobbelsidigteip,tvinger eller hvasomhelst. så borrer du hullene med javn avstand(det blir finest) så putter du inn naglen, putter en skive på baksiden, å bruker tange til å dre ut den stanga som kommer ut av naglen. så er det kansje mange som lurer på hvorfor du må ha en skive på baksida, å det er det en enkel forklaring på, det er for å slippe å få sprekker i plexiglasset, for når du stremmer opp naglen så får den kun grep på ett lite område, å da kan glasset sprekke.. sådetså Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 11:05, skrev yummy: Quote: Den 2002-11-26 08:00, skrev sINNsRO: JEG HAR IKKE INTRESSE AV FERDIGE VINDUER!!! SPAM!!!!!!!! Ro ned hormonene, takk! -moderator yummy- sry, var bare litt morra gretten takk for innlegget hjelper'n :smile: Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Takk Hjelpern, for påmindelsen om skivene når du skal bruke plexi. jeg er godt i gang med mitt naglete kabinett, og det er ikke så lenge til plexien. Det ville vært dumt om vinduet sprakk, så skiver er en god ting :smile: Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Det var så lite.. :smile: Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Trenger man herda glass for og borre i det, eller funker det bra med helt vanlig glass, hvis man ikke skal bruke plexi? Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå