eUnaas Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har etter mange anbefallinger instalert AVG antivirus. Det virker som programmet fungerer bra. Programmet finner 6 virus på min pc. Filnavnene tilsier egnetlig at det er virus filer. -Men programmet gjør ikke noe med virusene? Hvorfor? Hva skal jeg gjøre? Er dette en feil hos meg? Eller er det et kjent problem? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ikke alle filer " virus" som kan slettes. Det skal hjelpe å gå inn i sikkerhetsmodus og ta en scann der... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Last ned Hijackthis, skift filnavnet til "test", kjør og legg ut en logg her. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Hva er det? Skjønte ikke helt. Skifte navn på den utpakkede filen? Eller kjøre programmtet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hva er det? Skjønte ikke helt. Skifte navn på den utpakkede filen? Eller kjøre programmtet? 7680993[/snapback] Hijackthis finner virus og kan slette de virusene som AVG ikke gjør. Greit med en gjennomgang. Og ja, skift navn på den utpakkede filen. Altså filen som det står "hijackthis" med ett bilde av en bombe. Så kjører du "scan and save log" eller noe sånt.. Så legger du loggen ut her, så ser vi igjennom den! Endret 9. januar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå