Reeve Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei Ettersom min gamle PSU er litt for svak til mitt nye oppsett, skal jeg har ny. Jeg har sett litt på en Thermaltake ToughPower 750 watter, og i tester kommer denne bra ut. Noen som har noen erfaringer med denne? Den skal gi strøm til 3 Harddisker, en overklokket E6600, et EVGA Nforce 680i SLI HK og to 8800GTS i SLI. 1 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 virker bra den, men kansjke du kan kjøpe mist 600W eller tagan, de er bra mener at The Ghost kjører oppsette sitt med en slik Thermaltake Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Helt greit strømforsyning, produseres av CWT (Channel Well Technology) - men med litt høyere kvalitet på kondensatorene enn CWT normalt sett bruker. Stillegående og stabile spenninger opp til 90% belastning, etter dette blir spenningene noe ustabile. Ved 100% belastning blir den for varm og slår seg automatisk av. Tviler dog på at du belaster den så mye som 100% da. Kvalitetsmessig litt bedre enn Fortron source/mist/bzerk, men noe dårligere enn corsair/seasonic/silverstone. Endret 9. januar 2007 av OC-Freak Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 er en god psu det der Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Takker for alle svar da kjøper jeg den i morgen regner jeg med Det som OC-Freak sier om ustabil på over 90% load, er nok sant, men jeg får den nok ikke opp i 500 watt en gang 1 Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 http://www.jonnyguru.com/review_details.php?id=17&page_num=2 In the past, Thermaltake has gotten a lot of grief. They had been known to sell power supplies that were "behind the times" in terms of the ATX standards, but dressed up in a lot of glorious bling giving the power supplies an appeal to the naive. Certainly the best way to shake that old stigma is to release a product that is a no holds barred kick butt power supply. The Toughpower 750W fits that bill with plenty of power, good efficiency, active power factor correction, and solid construction. This PSU gets a well deserved "jonnyGURU Recommended" The Good.... * Very solid rails that barely moved * SLI and Crossfire certified * 140MM fan is fairly Quiet * Very efficient * Active Power Factor Correction * Modular with nicely sleeved cables The Bad.... * Actual combined rail capabilities are not documented well. The Mediocre.... * Looks bland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå