hr_krabbe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) har et problem med at spill lagger hele tiden, på bf2 og CS skjer det at jeg f. eks springer inn en dør men plutselig er jeg på utsiden igjen, detter ned etasjer i trapper, plutselig ser en helt annen vei osv, noe som veldig ofte medfører døden:evil: og det skjer tilogmed på LAN. jeg bruker et trådløst nettverkskort og dataen er et stykke ifra routern, men det skjer når jeg har utmerket signalstyrke også noen som har noen tips hva jeg kan gjøre før jeg knuser dataen? Endret 10. januar 2007 av hr_krabbe Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Du kna dra å kjøpe deg en CAT6 kabel eller en CAT5e kabel Edit: åssen hardware har du ? Endret 9. januar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 har et "connect2air wlan e-5400 usb 1700" nettverkskort, men det kommer lagger fortsatt uansett om jeg bytter til "speedtouch wireless 802. 11g usb" Lenke til kommentar
RyGi Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har du forsökt med kabel? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Specs på datan? Skjer dette også når du spiller aleine med boter eller bare når du spiller via nettverket? Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) det skjer bare når jeg spiller over nettverk. og hvis jeg hoster skjer det med alle andre også. tror ikke det skjedde da jeg var på LAN, brukte kabel da. men har ikke lang nok kabel til å nå ned i kjellern, og jeg gidder ihvertfall ikke å flytte dataen opp til foreldrene mine å sitte der å spille ville bare vite om det er noe annet å gjøre enn å kjøpe en lang kabel og borre hull i gulvet. hvis du lurte på om laggingen skyldes dårlige specs så kan jeg forsikre deg om at den klarer ihvertfall cs 1.6 uten problemer :!: Endret 10. januar 2007 av hr_krabbe Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du tror ikke det skjedde da du var på LAN? i første post skriver du det. Tipper nok at det er dårlig dekning på det trådløse nettet. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) har 54 MBps og utmerket signalstyrke Edit: har forresten formatert harddisken, hjalp ikke det heller, men ble kvitt problemet ved at dataen restartet seg hele tiden Endret 10. januar 2007 av hr_krabbe Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 har 54 MBps og utmerket signalstyrke Edit: har forresten formatert harddisken, hjalp ikke det heller, men ble kvitt problemet ved at dataen restartet seg hele tiden 7692378[/snapback] Start, kjør, skriv ping www.uio.no -n 9999 Da får du se ping, gi oss den iformasjonen som kommer når det er ferdig Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hva er maskin specsa? har du tokjerner fra amd? husker det skjedde noe lignende med meg, men det var timebug i prosessoren, når jeg gikk rundt i cs var det slik at jeg bare plutselig uten videre ble flyttet til et annet sted og til slutt disconnecta.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Siden dette kun skjer ved spilling over nettverk, men ikke når han bruker kabel så det 100% sikkert at det er noe i forbindelse med det trådløse nettverkskortet. Sannsynligvis er det for svakt signal. Du sitter i kjelleren eller? Hvis det er betong eller mursteinsvegger der så kan de forstyrre eller svekke signalene selv om de ikke står direkte mellom routeren og PCen , det er i alle fall hva jeg har hørt. PRØV å spille oppe hos foreldrene dine, bare en halvtime eller noe, sånn at du ser om det samme skjer da. Jeg mistenker at signalet ikke er så stabilt\sterkt som maskinen tror, en tanke jeg kommer med etter å ha sett hva problemene dine er og hva du har prøvd. Det virker i alle fall veldig logisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå