ken8 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) 1.Er det mulig å få klokka til å vises etter tastelåsen går på? Skjermen min blir nemlig helt blank, og skulle sluppet å skru av tastelåsen hver gang bare for å se tiden. 2.Når jeg skal sende melding så håpper den automatisk til "Brukt nylig" Er det mulig å endre default til "Kontakt"? 3.Jeg bruker hurtigtastene mye når jeg skal ringe. type "6"+ring og nå er både 1 og 2 opptatt. Er det mulig å fjerne "videopostkasse" på 2'er tasten? Er det mulig å fjerne talepostkasse på 1'ern gjør ikke det noe heller Edit: 4.Som en annen sa her inne er det jævlig irriterendes at man må inn på meldingsdetaljer for å se når meldingen er sendt. Er det mulig å fikse dette? Er faktisk litt skuffa over denne tlf. Synes min gamle 6230 ligger bedre i både hånden og lomma. Men skjermen og video + kamera på denne 6233 kan jo ikke sammenlignes Endret 9. januar 2007 av ken8 Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 1.Er det mulig å få klokka til å vises etter tastelåsen går på? Skjermen min blir nemlig helt blank, og skulle sluppet å skru av tastelåsen hver gang bare for å se tiden.Jeg pleier å trykke en gang på av/på-tasten mens tastelåsen er på for å sjekke hva klokka er og om jeg har mottat meldinger. Det funker vel på din også? 2.Når jeg skal sende melding så håpper den automatisk til "Brukt nylig" Er det mulig å endre default til "Kontakt"?Nei. 3.Jeg bruker hurtigtastene mye når jeg skal ringe. type "6"+ring og nå er både 1 og 2 opptatt. Er det mulig å fjerne "videopostkasse" på 2'er tasten? Er det mulig å fjerne talepostkasse på 1'ern gjør ikke det noe heller Nei. 4.Som en annen sa her inne er det jævlig irriterendes at man må inn på meldingsdetaljer for å se når meldingen er sendt. Er det mulig å fikse dette?Nei. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Snarveiene kan du gjøre om på ja, mener jeg. Snakker da om 1 og 2 tastene. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Kan ikke huske det gikk ann på min 6208, som kjører samme operativsystem som 6233. Men er jo mulig jeg husker feil... Endret 9. januar 2007 av Joddleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå