Gå til innhold

Xbox 360 Live Update i dag (9. januar)?

Amored

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
hmm dette er rart. har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling?  baah  :thumbdown:

7682660[/snapback]

det hat noe med NAT en din,den MÅ være open for og hoste.

dashboard updaten idag, er bare en fiks for, at guide bladen henger litt når man bruker den i spill osv. det er også rn sikkerhets oppdatering, av ett hull som har blitt utnyttet av hackere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan ikke spille Halo 2 over Live med VGA-kabel, fordi VGA-kabelen krever PAL-60, og Halo 2 over Live krever PAL-50 av en eller annen merkelig grunn. Det skjedde plutselig. Jeg har spilt Halo 2 online før, med VGA-kabel, men nå funker det ikke lenger :(

7681526[/snapback]

Spilte Halo 2 live med 60Hz senest for noen dager siden, jeg..? Har bare vanlig kabel, forsåvidt.

Lenke til kommentar
hmm dette er rart. har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling?  baah  :thumbdown:

7682660[/snapback]

dashboard updaten idag, er bare en fiks for, at guide bladen henger litt når man bruker den i spill osv. det er også rn sikkerhets oppdatering, av ett hull som har blitt utnyttet av hackere

7683183[/snapback]

har sjekka NAT og der står det Open, hmm. synes dette er litt rart :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
At den kan bli hacket eller at den "henger seg under spill?" Hva mener du med det?

7684185[/snapback]

noen ganger blir guide bladen litt treg henger litt når du bruker den i et spill.

det var et sikkerhetshull som noen i hacker omkretsen lekte seg litt med, MS fant ut dette og fikset det, det var fler små stabilitets og sikkerhets oppdateringer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jada.. ikke noe som ødelgr noe for deg, bare for hacker hehe.

det er bare en små fiks patch til soft, gjør ting bedre

Lenke til kommentar

Jeg hadde også et irriterende "problem" før; det tok lang tid før jeg ble logget på og logget på xbox live. Men dette ser ut til å ha bli fikset, nå logger den på før "introen" er ferdig.. Så har jeg omtrent ingenting å utsette på boksen! ;) (Mangler bare IPTV og nedlastbare HD-filmer, så snakker vi :p )

Lenke til kommentar

Make your way onto Xbox Live today and you'll be prompted to download the first Xbox 360 dashboard update of 2007. According to Microsoft, they've been "listening to what the community has been telling us," which is apparently the following:

# Improvements to the Xbox Guide.

# Option to retain your saved games when you delete a profile.

# Increased accuracy of "last time played."

# Network configuration improvements for Xbox Live members in the Netherlands.

# More detailed messaging for unreadable disk or region errors.

The addition of being allowed to keep game saves after deleting a profile is quite nice, and more info on why your disc isn't being read is another nice fix.

Lenke til kommentar

har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling?  baah  :thumbdown:

Dummeste jeg har hørt at den må være open :p

Må den slettes ikke, men er best/minst mulig lagg med open ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling?  baah  :thumbdown:

Dummeste jeg har hørt at den må være open :p

Må den slettes ikke, men er best/minst mulig lagg med open ;)

7687586[/snapback]

nope, den nye patchen til GOW sier noe om NAT må være open.

Lenke til kommentar

Om NAT er open/closed har med routeren din å gjøre, det kan ikke fikses med en patch til 360. Om du har closed (aka strict) NAT må du forwarde portene dine, da.

Her er forøvrig oppdateringen:

Today's mysterious Xbox 360 update was simply a series of bug fixes that stabilized some performance issues. No IPTV this round.

http://www.joystiq.com/2007/01/09/dull-das...d-update-today/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...