Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hmm dette er rart. har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling? baah 7682660[/snapback] det hat noe med NAT en din,den MÅ være open for og hoste. dashboard updaten idag, er bare en fiks for, at guide bladen henger litt når man bruker den i spill osv. det er også rn sikkerhets oppdatering, av ett hull som har blitt utnyttet av hackere Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Man kan ikke spille Halo 2 over Live med VGA-kabel, fordi VGA-kabelen krever PAL-60, og Halo 2 over Live krever PAL-50 av en eller annen merkelig grunn. Det skjedde plutselig. Jeg har spilt Halo 2 online før, med VGA-kabel, men nå funker det ikke lenger 7681526[/snapback] Spilte Halo 2 live med 60Hz senest for noen dager siden, jeg..? Har bare vanlig kabel, forsåvidt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 dashboard updaten idag, er bare en fiks for, at guide bladen henger litt når man bruker den i spill osv. det er også rn sikkerhets oppdatering, av ett hull som har blitt utnyttet av hackere 7683183[/snapback] Jeg håper ikke det er sant. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) At den kan bli hacket eller at den "henger seg under spill?" Hva mener du med det? Endret 9. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hmm dette er rart. har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling? baah 7682660[/snapback] det hat noe med NAT en din,den MÅ være open for og hoste. dashboard updaten idag, er bare en fiks for, at guide bladen henger litt når man bruker den i spill osv. det er også rn sikkerhets oppdatering, av ett hull som har blitt utnyttet av hackere 7683183[/snapback] har sjekka NAT og der står det Open, hmm. synes dette er litt rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 At den kan bli hacket eller at den "henger seg under spill?" Hva mener du med det? 7684185[/snapback] noen ganger blir guide bladen litt treg henger litt når du bruker den i et spill. det var et sikkerhetshull som noen i hacker omkretsen lekte seg litt med, MS fant ut dette og fikset det, det var fler små stabilitets og sikkerhets oppdateringer Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ok, så det er ingen "killer app" update som de siste har vært? Det er trygt og laste den ned? Er litt skeptisk nå for tiden hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jada.. ikke noe som ødelgr noe for deg, bare for hacker hehe. det er bare en små fiks patch til soft, gjør ting bedre Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 nye updaten funker veldig bra! merker det spes når du skal entre vennelista når du er i ett game eller lignende Lenke til kommentar
xelA Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde også et irriterende "problem" før; det tok lang tid før jeg ble logget på og logget på xbox live. Men dette ser ut til å ha bli fikset, nå logger den på før "introen" er ferdig.. Så har jeg omtrent ingenting å utsette på boksen! (Mangler bare IPTV og nedlastbare HD-filmer, så snakker vi ) Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Make your way onto Xbox Live today and you'll be prompted to download the first Xbox 360 dashboard update of 2007. According to Microsoft, they've been "listening to what the community has been telling us," which is apparently the following: # Improvements to the Xbox Guide. # Option to retain your saved games when you delete a profile. # Increased accuracy of "last time played." # Network configuration improvements for Xbox Live members in the Netherlands. # More detailed messaging for unreadable disk or region errors. The addition of being allowed to keep game saves after deleting a profile is quite nice, and more info on why your disc isn't being read is another nice fix. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke hvor du har fått tak i den infoen der, LordShaft, men akkurat samme info ble postet litt tilbake, og er fra 2006. http://www.xbox.com/en-US/community/news/2...-autoupdate.htm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling? baah det hat noe med NAT en din,den MÅ være open for og hoste. Dummeste jeg har hørt at den må være open Må den slettes ikke, men er best/minst mulig lagg med open Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Xbox Guiden henger seg stadig vekk for meg, og det fører til at jeg må restarte. Skjedde like mye før som det skjer nå. Dette er min andre Xbox 360, og jeg gidder ikke bytte den inn igjen enda. Ikke før den nye versjonen med HDMI eventuelt skulle komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 har akkurat oppdatert GoW, også får jeg ikke laget server i det heletatt. jeg får feil fordi firewall er på eller av. noen som har peiling? baah det hat noe med NAT en din,den MÅ være open for og hoste. Dummeste jeg har hørt at den må være open Må den slettes ikke, men er best/minst mulig lagg med open 7687586[/snapback] nope, den nye patchen til GOW sier noe om NAT må være open. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Om NAT er open/closed har med routeren din å gjøre, det kan ikke fikses med en patch til 360. Om du har closed (aka strict) NAT må du forwarde portene dine, da. Her er forøvrig oppdateringen: Today's mysterious Xbox 360 update was simply a series of bug fixes that stabilized some performance issues. No IPTV this round. http://www.joystiq.com/2007/01/09/dull-das...d-update-today/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nevne at det har kommet en Patch og to nye Maps til gears of War? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Nevne at det har kommet en Patch og to nye Maps til gears of War? 7688749[/snapback] Det er allerede blitt sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå