Gå til innhold

Xbox 360 Live Update i dag (9. januar)?

Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønske de kunne fikse så man kan spille Halo 2 online med VGA-kabel! Savner det...

7681389[/snapback]

Jeg får ikke spilt Halo 2 online i det hele tatt..?

7681487[/snapback]

Man kan ikke spille Halo 2 over Live med VGA-kabel, fordi VGA-kabelen krever PAL-60, og Halo 2 over Live krever PAL-50 av en eller annen merkelig grunn. Det skjedde plutselig. Jeg har spilt Halo 2 online før, med VGA-kabel, men nå funker det ikke lenger :(

Lenke til kommentar

About the auto update:

January 2006 System Update for Xbox 360

This free Xbox 360™ update is great news! We've been listening to what the community has been telling us, so we're happy to announce that this update will improve your gaming experience.

Here are some of the changes in this update:

Improvements to the Xbox Guide.

Option to retain your saved games when you delete a profile.

Increased accuracy of "last time played."

Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.

More detailed messaging for unreadable disk or region errors.

http://www.xbox.com/en-US/community/news/2...-autoupdate.htm

Lenke til kommentar
Skulle ønske de kunne fikse så man kan spille Halo 2 online med VGA-kabel! Savner det...

7681389[/snapback]

7681487[/snapback]

Man kan ikke spille Halo 2 over Live med VGA-kabel, fordi VGA-kabelen krever PAL-60, og Halo 2 over Live krever PAL-50 av en eller annen merkelig grunn. Det skjedde plutselig. Jeg har spilt Halo 2 online før, med VGA-kabel, men nå funker det ikke lenger :(

7681526[/snapback]

Dere har ikke tilfeldigvis byttet skjerm i det siste? For det er det den meldingen sier, at skjermen deres ikke klarer å vise 50Hz som spillet er designet for.

Lenke til kommentar

Update contains;

H4xed files for fucking up Malas Xbox 360 so he won`t be able to play on his brand new Sony KDF E502010 HDTV

Hadde vert typisk, no skal skjermen stå heime i pakningen å vente på at eg er ferdig her på jobben :huh:

Lenke til kommentar

7681389[/snapback]

7681487[/snapback]

7681526[/snapback]

Dere har ikke tilfeldigvis byttet skjerm i det siste? For det er det den meldingen sier, at skjermen deres ikke klarer å vise 50Hz som spillet er designet for.

7682085[/snapback]

Huh? Jeg bruker VGA-kabel, som KREVER PAL-60. Jeg bruker selvsagt PAL-60 da, men det meldingen sier er at Halo 2 krever PAL-50¨for å kunne spilles online. Derfor er det ikke mulig for meg å spille Halo 2 online. Nesten samme greia er med Half-Life 2 og Doom 3 også. De spiller KREVER PAL-50 for å kunne spilles. Fordi jeg bruker VGA-kabel, kan jeg heller ikke spille disse spillene. Skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...