kalinho Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da er det bare å selge min Samsung Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Synd med manglende støtte for 3G da... Men kan vel ikke få alt man ønsker seg 7683159[/snapback] Jeg velger heller WLAN enn 3G. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Og dette monsteret kommer til å koste minst 10k? Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal vi begynne med noe pristipping? Jeg tipper i 5000-6000 regionen, kan vel ikke bli mer, kan ikke utelukke for mange kunder med skyhøye priser. Lenke til kommentar
hosthus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal vi begynne med noe pristipping? Jeg tipper i 5000-6000 regionen, kan vel ikke bli mer, kan ikke utelukke for mange kunder med skyhøye priser. 7683221[/snapback] Tror ikke du tar veldig feil her! Tipper rett under 5000 jeg.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Skal vi begynne med noe pristipping? Jeg tipper i 5000-6000 regionen, kan vel ikke bli mer, kan ikke utelukke for mange kunder med skyhøye priser. 7683221[/snapback] 350$ eller 3500 NOK inkludert mva. tror jeg. Selv om det er litt i minste laget. (redigert til 350$) Flere bilder og spesisfikasjoner: - "It connects to any POP3 or IMAP email -- Yahoo Mail, MS Exchange, Mac Mail... POP3: Gmail, AOL mail, and most ISPs... let's highlight one, Yahoo mail. Today we are announcing Yahoo will offer free push-IMAP email to iPhone customers. This isn't just IMAP, this is push-email, same as a BlackBerry." Endret 9. januar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Under 4000 blir litt i underkant, hadde seff vært ufattelig om det blir det, vi får jo håpe. Det se uansett ut som Apple overgår alle forventningene.....igjen Skal vi begynne med noe pristipping? Jeg tipper i 5000-6000 regionen, kan vel ikke bli mer, kan ikke utelukke for mange kunder med skyhøye priser. 7683221[/snapback] 350$ eller 3500 NOK inkludert mva. tror jeg. Selv om det er litt i minste laget. (redigert til 350$) Flere bilder og spesisfikasjoner: 7683268[/snapback] Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg synes egentlig det ser litt slitsomt ut å skrive på det "tastaturet" jeg. Flere som synes det ser litt lite ut..? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde ikke noe tro på denne phonen, og liker ingen andre eppleprodukter spess godt, men DAMN Avhengig av prisen og pc-kompabilitet kan det nok hende... Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da var det bare til å legge vekk litt penger da.. Når kommer den til Norge? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg synes egentlig det ser litt slitsomt ut å skrive på det "tastaturet" jeg. Flere som synes det ser litt lite ut..? 7683313[/snapback] Lite synes jeg det ikke ser ut til å være. Vil heller ikke forundre meg om Apple har gjort noe smart her for funksjonalitet. Jeg hadde ikke noe tro på denne phonen, og liker ingen andre eppleprodukter spess godt, men DAMN Avhengig av prisen og pc-kompabilitet kan det nok hende... 7683320[/snapback] Den vil være kompatibel med pc. "Apple-aksjene har steget med hele $2.43!" "All the guys around me in the audience are saying: 'Quick! Buy stock!'" "Widget overview. Demo. Stock Widget. He shows the AAPL stock quote, which the audience responded to with a big cheer. (AAPL up 2.40)." Endret 9. januar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da var det bare til å legge vekk litt penger da.. Når kommer den til Norge? 7683327[/snapback] Her skal det sparest ja, har vel noen mnd'er på oss fø den kommer her Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Wow! Me like! Skulle gjerne ha sett bilder der den samanliknast med andre telefonar for å få eit litt betre bilde på kor stor den faktisk er. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg tipper prisen vil bli relativt lav, jeg. Hvis apple vil penetrere mobilmarkedet må prisen være lav. Tipper de tar en for baugen med den første telefonen for å kunne harpunere Nokia m.fl. hardt, brutalt og nådeløst med én gang og bli ferdig med det. Jeg tipper i overkant av 4000, på linje med samsungs toppmodeller. Endret 9. januar 2007 av Marasmus Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Endelig .. gleder meg som en onge på julaften.. not.. kommer ikke nå som vanlig, tipper jeg 7680601[/snapback] men den ser bra ut Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Den vil være kompatibel med pc Jupps, så det, men hvor kompatibel? Dessuten liker jeg ikke om man MÅ bruke iTunes for å overføre filer, liker utforsker jeg Koster den under 5000,- blir det sterkt vurdert jah Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ser noen klager på str, men her er jo litt av poenget å ha en viss size på skjermen, og skal den brukes til WIFI / multimedia er 3,5" passe synes jeg, vil heller applaudere at den er så tynn som den er. Håper de har funnet opp nye batterier også. Har fulgt presentasjonen litt pr blogg. Irriterer meg noe at hr. Jobs presenterer et produkt som om han skulle selge et TV-Shop produkt. Alt er så utrolig fantastisk og ord som "revolusjon" blir litt for kraftige i denne sammenheng, ikke at det er så viktig - men fravær av 3G og et passé kamera på 2 MP vitner noe om at ikke alt er hentet fra øverste hylle. Blir spennende å se pris og objektive reviews. (Gjetter rundt 5k). Lenke til kommentar
LMH Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ingen "ut i butikk" dato er nevnt? Har ikkje Apple en tendens til å ha ting klare ved lansering? Lenke til kommentar
taulen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer sterkt på hvordan skjermen blir seendes ut etter et par mnd'er med harde trykk på skjermen og et opphold i lommene til folk flest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg