RBW Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Den nye driverpakken fra Nvidia er laget for RTM-versjonene av Windows Vista. Last ned fra Hardware.no. Les mer Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er driverne for nvidia sine pre-dx10 produkter, og har vært ute en stund. Venter fortsatt spent på g80 driverne til vista. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Personlig venter jeg på Go driverne! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Må nesten ha ATI drivere jeg Lenke til kommentar
operaman Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 A Cost Analysis of Windows Vista Content Protection Dette er jeg derimot ikke så glad for... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hjertet mitt dunker hardt nå, er dette for G80? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er ikke for g80 nei, så må nokk skuffe deg igjen. Du må vente til slutten av mnd. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Dette er ikke for g80 nei, så må nokk skuffe deg igjen. Du må vente til slutten av mnd. 7680919[/snapback] Pokker heller! Trodde jeg hadde fått en fin bursdags gave jeg nå..(er 16 år i dag! ) Endret 9. januar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Beinert Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Dette er ikke for g80 nei, så må nokk skuffe deg igjen. Du må vente til slutten av mnd. 7680919[/snapback] Pokker heller! Trodde jeg hadde fått en fin bursdags gave jeg nå..(er 16 år i dag! ) 7680927[/snapback] Hjertet mitt dunket også ganske hardt mens jeg leste "supported products" listen . Driveren til G80 er det eneste som holder meg fra å installere vista... Grattis med dagen:-) Endret 9. januar 2007 av Beinert Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er ikke for g80 nei, så må nokk skuffe deg igjen. Du må vente til slutten av mnd. 7680919[/snapback] Pokker heller! Trodde jeg hadde fått en fin bursdags gave jeg nå..(er 16 år i dag! ) 7680927[/snapback] Hjertet mitt dunket også ganske hardt mens jeg leste "supported products" listen . Driveren til G80 er det eneste som holder meg fra å installere vista... Grattis med dagen:-) 7681006[/snapback] Takk Samma her..den eneste "delen" som mangler! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 G80-driveren for Vista kommer i uke 4... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 stakkars dere... men DX10 blir vel ikke lansert før R600 såvidt jeg har forstått etter ryktene... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 om R600 haddet blitt lansert som først planlagt ja, men ikke nå når det blir lansert først i Mars. Nvidia drivere retter seg neppe etter en Ati release når det gjelder drivere uansett Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Dette har jeg venta lenge på ! Får bare håpe at de fungerer skikkelig Edit : Burde ikke dette vert en del av windows update også ? Edit 2 : Kan likegodt spørre, hvor ser jeg vilken versjon jeg har ? Mvh, Erlend Endret 9. januar 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 simalarion: VIl si at mesteparten av ponget med disse driverne fallr bort når ikke DX10 er kommet. Føler liksom XP er bra nok når man uansett ikke kan bruke DX10. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 A Cost Analysis of Windows Vista Content Protection Dette er jeg derimot ikke så glad for... 7680781[/snapback] Ganske skremmende lesing endel av det, men det vil vel vise seg hvor mye av dette som skjer i praksis, feks står det: "it's no longer possible to create one-size-fits-all drivers for an entire range of devices like the current Catalyst/Detonator/ForceWare drivers. Every little variation of every device type out there must now be individually accommodated in custom code in order for the HFS process to be fully effective." Er ikke den driveren denne tråden handler om nettopp det? AtW Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 støtter disse driverene sli da ? sist jeg prøvde vista i høst så mangla sli støtte...og da ble det tilbake til xp Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeh håper at driverene virker godt og er godt uttestet. Nettsiden "Guru3D" bruker vel å ha drivere tilgjengelig før nVidia slipper de offisielt? Så det kan være verdt å titte innom. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 støtter disse driverene sli da ? sist jeg prøvde vista i høst så mangla sli støtte...og da ble det tilbake til xp 7681447[/snapback] Nei, disse driverene har ikke SLI Hverken nVidia eller ATi har SLI/Crossfire i Vista-driverene demmes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå