Martin-sama Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei! Idag skulle jeg prøve å hjelpe en venninne av meg sitt nettverk. Hun har nettopp fått seg laptop, og vil da selvfølgelig ha trådløst nett i huset. Så hun kjøpte seg en trådløst router (Sitecom WL-160 v1) Min oppgave var å sette opp routeren, noe verken hennes far eller bror, eller jeg klarte .. Manualen som fulgte med routeren er fulgt etter punkt og prikke, men det går ikke. Har koblet modemet til routeren, og routeren til stasjonær PC, intet nett der heller. Har også "lekt" meg litt på startsiden til routeren. Men får det ikke til å fungere.. Noen som kan tenke seg hva som kan være galt? MVH Martin Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er modemet et rent modem, eller et routermodem? Hvilken internettleverandør og tilkoblingstype gjelder det? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Det er et rent modem. Leverandøren er Bluecom ADSL. Tror det er 3mbit Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Fikk nettet til å fungere, ringte support(dyrt..:O) Tråden kan stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå