Joachim_F Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Folkene bak MMORPG-spillet Auto Assault har fortalt at de jobber med et Unreal 3-drevet førstepersons skytespill med svært avansert fysikk. Les mer Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Virker interessant detta her, men venter først til jeg har fått sett screenshots eller gameplayvideo av spillet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Stort potensiale, men det gjør sjansen desto større for flopp. Blir spennende å se hvordan dette utarter seg videre - hvis de klarer å bygge gameplayet på det, kan det bli bra. Hvis det bare blir en gimmick, er det ikke fullt så bra, kan en si. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kan de ikke bare droppe Ageias fysikk nå som flerkjernede prossesorer kommer inn på markedet for fullt? Velvel, spennende høres det ut som uansett - men det gjør jo omtrent alle prosjeter før de kommer ut... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Stort potensiale, men det gjør sjansen desto større for flopp. Blir spennende å se hvordan dette utarter seg videre - hvis de klarer å bygge gameplayet på det, kan det bli bra. Hvis det bare blir en gimmick, er det ikke fullt så bra, kan en si. 7685969[/snapback] akkurat det jeg satt å tenkte, så bare quoter deg jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg