johome Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen her som kan gi meg instruks for hvordan man viser skjermbilde i en postering her på forumet ? Jeg har noen animeringer på skjermbildet mitt som jeg vil kvitte meg med , og jeg er derfor avhengig av å kunne vise skjermbilde i min neste post. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 f.eks. printscreen, lime inn i paint, evt. redigere. lagre. lag en ny post, helt nede står det filveldlegg. trykk browse ,så legg til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) f.eks. printscreen, lime inn i paint, evt. redigere. lagre. lag en ny post, helt nede står det filveldlegg. trykk browse ,så legg til. 7680316[/snapback] Kan nevne at det lønner seg å lagre som .png istedet for .bmp... bmp-filer vises ikke direkte på forumet og bruker dessuten mye plass... Endret 9. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Tester om jeg får det til. Endret 3. juli 2007 av johome Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tester om jeg får det til. 7684025[/snapback] Du kan jo bruke kategorien Testposter til nettopp dette. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gadwin PrintScreen er et genialt program! Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Du kan jo bruke kategorien Testposter til nettopp dette Det kan jeg ikke. Er ikke mulig å teste bilder i testposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå