Gå til innhold

Wii - eksklusive titler

Biera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg ekstremt til Mario Galaxy, Super Smash Bros Brawl, Metroid Prime 3: Corruption, No More Heroes, og Disaster: Day Of Crisis. Project HAMMER blir også interessant. Kan bli et bra år for Nintendo. :)

For tiden er det vel egentlig mest No More Heroes som surrer i hodet mitt. :p

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke helt riktig da Niskivara...

Sadness er et gotic skrekkspill som er bygd opp fra grunnen av for Wii. Det er kommet en rekke konseptbilder som virker veldig lovende. Også interessant at hele spillet er i svart/hvit.

Lenke til kommentar

Sadness er et gotic skrekkspill som er bygd opp fra grunnen av for Wii. Det er kommet en rekke konseptbilder som virker veldig lovende. Også interessant at hele spillet er i svart/hvit.

7705348[/snapback]

Konseptbilder fra en utvikler som aldri har gitt ut noe. Som jeg sa, ikke noe relevant vites om spillet. Venter til man får se noe in-game til jeg gidder å tenke på det som "lovende" eller ikke. Men for all del, fint at det kommer forskjellige spill til Wii, og det skal jo ikke fornektes at det har de siste årene kommet mye interressante spill fra tidligere østblokkland.

Lenke til kommentar

7705700[/snapback]

Skrekkspill, til Wii? Tror jeg trenger å forsterke løkka i stroppen, for jeg liker egentlig ikke skrekk elementer, men trekkes mot dem av en mystisk kraft. Før jeg viste ordet av det her en dag jeg var i spillbutikken, hadde jeg dratt korte og investert i F.E.A.R.

Tipper om det blir bra, så sitter jeg der i min lille verden, med Wiimoten i en klam hand, svup noe skjer, jeg skvetter og slipper tak i alt jeg holder (utenom vannet i blære og luringen i tarmen).

Lenke til kommentar
Sleng Sadness på den lista! :)

Der har du en interessant tittel!

7705086[/snapback]

Som man ikke vet noe som helst relevant om. :(

7705101[/snapback]

Er ikkje mykje vi veit nei, men det vi veit! Håhå! Gledar meg til å få sjå meir :)

Kan jo bli ein fiasko så klart, men likar å sjå lyst på ting!

Lenke til kommentar
Når jeg endelig får tak i en Wii, så kommer jeg nok til å kjøpe følgende tittler.

Zelda:TP

Mario Galaxy

Super Smash Bros Brawl

Og kanskje Resident Evil - Umbrella Chronicles. Spørs hvor bra omtale det får;)

7706672[/snapback]

Du som alle andre Wii-eiere.

De titlene er et must.

Lenke til kommentar

Golden Sun 3?  Hmm står ikke no om det på Wikipedia.  Har du link?

7703356[/snapback]

Nei, bare lest noen spekulasjoner... De holdt på med en RPG til Wii, og siden japanere ikke starter nye franchises altfor ofte ( :roll: ) og det er stund siden siste Shining Force, så er det nok en god sjanse for at de holder på med Golden Sun... med mindre Nintendo har gitt dem jobben med å lage neste Mario RPG, Earthbound eller Devil World RPG :wee:

Lenke til kommentar

Golden Sun 3?  Hmm står ikke no om det på Wikipedia.  Har du link?

7703356[/snapback]

Nei, bare lest noen spekulasjoner... De holdt på med en RPG til Wii, og siden japanere ikke starter nye franchises altfor ofte ( :roll: ) og det er stund siden siste Shining Force, så er det nok en god sjanse for at de holder på med Golden Sun... med mindre Nintendo har gitt dem jobben med å lage neste Mario RPG, Earthbound eller Devil World RPG :wee:

7713381[/snapback]

Rykte

To år gammelt. *finner fram salt* :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...