Gå til innhold

TES: Hvordan åpne lukkede kister?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk har skrevet om en 1.32d eller noe her på forumet, som fikser en bug eller noe sånt

7691828[/snapback]

Tror det skal komme en 1,31d som skal fikse en bug, men er ikke sikker.

I Oblivion finnes ikke xp. Man går opp i level med å gå opp 10 major skills. Med ooo 1,31 er det gjort sånn at det går ganske treigt, men hvis du vil kan du laste DENNE moden og da vil levlinga gå tilbake til normalen.

Du bør laste ned en level mod som gjør at levllinga blir mye bedre. Jeg bruker selv AF level mod, men det finnes mange andre level mods.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Folk har skrevet om en 1.32d eller noe her på forumet, som fikser en bug eller noe sånt

7691828[/snapback]

Tror det skal komme en 1,31d som skal fikse en bug, men er ikke sikker.

I Oblivion finnes ikke xp. Man går opp i level med å gå opp 10 major skills. Med ooo 1,31 er det gjort sånn at det går ganske treigt, men hvis du vil kan du laste DENNE moden og da vil levlinga gå tilbake til normalen.

Du bør laste ned en level mod som gjør at levllinga blir mye bedre. Jeg bruker selv AF level mod, men det finnes mange andre level mods.

7692687[/snapback]

Tusen, tusen takk! Skjønte ikke noe jeg

Har noen en link til Patch 1.31d?

Det er HDR som gir best grafikk, sant?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Hadde samme problemet som deg med grafikken.. Du må installere OOO v1.30 før du installerer v1.31..

7714940[/snapback]

Det går ikke ann omvendt :) .

7714947[/snapback]

Joda, fikk det til jeg... :p Fikk ikke med meg at v1.31 bare var patch og trodde det var nyeste versjonen.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...