Gå til innhold

Avstemning: Kjøper du 32 eller 64bits Vista

Kjøper du 32 eller 64bits Vista?  

18 stemmer

1. 1. Kjøper du 32 eller 64bits Vista?

• 32bit
      6
    • 64bit
      12

Anbefalte innlegg

Kunne være litt intressant å se hvilken vista versjon dere går for, dersom du skal over til windows vista.

Pga tidligere erfaringer med drivere til 64bit operativsystem ,velger jeg i første omgang 32 bit versjonen ,dette er forøvrig den eneste som virker på min bærbare pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har endret standpunkt ettersom jeg får min multifunksjoner og web kamera til å fungere utmerket i XP64 ,jeg tror det blir langt bedre støtte i vista x64 en det har vært i xp x64

Jeg har derfor bestilt 64bits ulitimate oem versjonen engelsk

Oem utgaven blir da låst opp mot min stasjonære pc.

Endret av Daytona*
Lenke til kommentar
Skal man velge 64 eller 32 bit til c2d e6600 :hmm:

7700845[/snapback]

Denne prosessoren har støtte for 64-bit, så det velger du selv. Kommer an på om du har annen hardware som ikke vil funke. F.eks. skriver, webcam, etc.

Etter å ha lest andres meninger om 64-bits Vista, samt prøvd den selv, kommer jeg til å kjøpe 32-bits. Hadde ikke noe problem med maskinvaren på min stasjonære (nForce4/Athlon +3000/1GB), men blir så masse kluss med programvare og 32-bits emulering...

Lenke til kommentar

Hmm, i begynnelsen blir jeg nok å holde meg til pirat. Men kommer sannsynligvis til å bestille Ultimate x64 til sommeren, da har vi forhåpentligvis fått ADSL. Grunnen til at jeg ikke bruker x64 nå, er fordi det ikke finnes drivere til ISDN kortet mitt til 64bits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...