Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei! Jeg har planer om å skifte internettlevrandør. Har internett hos Telenor, men etter utallige feil på linjen, brudd på linjen, problem med oppkoblinger, så velger jeg simpeltent å skifte fra Telenor. Bare å ringe for hjelp for å spøre hva jeg kan gjøre koster 25 kroner i minuttet, noe som i månen blir dyrere enn SHDSL med 50/25 Mb, ettersom det koster å ringe dit. Så da lurer jeg på, hvilket nettselskap anbefaler dere, som leverer til Vestlandet, som har SHDSL med en ganske stor linje, helst 50/25 da Men noe kraftig som ikke gjør at jeg mister forbindelse, at linje faller av osv. Noe solid! Takker for svar! Mvh Zynilum Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ville hørt om Lyse kunne levere hos deg. hvilke leverandører levere SHDSL med 50/25 mbit forresten? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ville hørt om Lyse kunne levere hos deg. hvilke leverandører levere SHDSL med 50/25 mbit forresten? 7680156[/snapback] er nokk fiber han mener ja hør med lyse først: lyse hvis ikke de kan levere hos deg så må du nokk ned il adsl/adsl2+ teknolegi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lyse kan ikke levere hit nei Det var lyse jeg tenkte på da jeg sa dem leverte 50/25. Så da blir det Adsl/adsl2 altså ? Fader altså! Noen som vet hvor mye det koster å bygge ut linje slik at dem kan levere hitover ? Bare sånn ca. altså :p Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor ringer du betalsupport når det er brudd på linja? Vanlig femsiffrete nr som 05000 koster 39 øre pr min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor ringer du betalsupport når det er brudd på linja?Vanlig femsiffrete nr som 05000 koster 39 øre pr min. 7682287[/snapback] Fordi dem i 05000 sier at jeg skal ringe Telenor Support, og at dem ikke har peiling i det hele tatt på hva jeg skal gjøre. Så sånn er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå