Minty123 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Trenger i forbindelse med særemne som omhandler språk, dårlige og gode innlegg til å sammenligne I den forbindelse vil jeg spørre dere, i håp om at dere finner noen dårligere, eller bedre, en jeg greier selv Særemne er vel riktignok "Skole/Leksehjelp" relatert, men jeg regner med at folk som henger her, også henger mer i de lyssky delene av forumet, og derfor har mer erfaring med forferdelige innlegg! Og hvem vet, kanskje har noen glede av å lese dette i tillegg til meg Dette er foresten strictly til vitenskapelige formål, ikke for å drite ut noen, så ikke legg ut noe som kan støte noen! Er (for min del) heller ikke nødvendig at de kommer fra dette forumet, så lenge de er på norsk! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva med denne enestående spillomtalen hei skaft mæ fifa07 (æ va Pes6 fans! ) og den va jævlig bra Anbefales . den va bedre enn de ander fifaen . altså jeg har bare fifa07på pc. spilte circa 50 kamper og er veldig fornøyd med det . ska skaff mæ xbox live (gold memmber) over helga. useren min på xbox live er (arash jooje) husk Spacen. den som vil spille mot mæ bare legge mæ til. altså jeg har ikke spilt Pes 6 kanskje den e bedre enn fifa men æ anbefaler dokker fifa07 og garantere det. æ veit at pes 6 er bedre æ hadde pes fra 1 versjonen og synes den eier fifa men fifa07 for x360 er noe annet . når du spiller og springer med ronaldinho er det dritt gøy for at han ser jo akkurat som han altså DRITT bra Anbefales.men æ skaffer mæ pes6 også snart! for at det går ikke an å spille fifa med venner . Fifa : Single Player,Xbox live (Eier) PES6: multiplayer, Gameplay(Eier) Snx Gutta! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Håhå! Takker så mye Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Burde vere nokre gode eksempel på dårleg språk i Klagemuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå