janysk Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei noen som vet hvordan jeg kan fjerne linux fedora og få tilbake partisjonen min? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 kan du forklare litt nærmere hva du har gjort? Litt vanskelig og svare på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
janysk Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 bare fjerne linux fra d partisonen fordi den vil jeg ha tilbake plassen min på eller legge inn vista og surra litt mye tror jeg så tror vista kommer der men jeg sletta en systemfil fra linux først på den partisjonen der jeg hadde linux fordi jeg gadd ikke ha fedora så xgl funksjonen ikke vil virke Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 bare fjerne linux fra d partisonen fordi den vil jeg ha tilbake plassen min på eller legge inn vista og surra litt mye tror jeg så tror vista kommer der men jeg sletta en systemfil fra linux først på den partisjonen der jeg hadde linux fordi jeg gadd ikke ha fedora så xgl funksjonen ikke vil virke 7680204[/snapback] jeg er forstsatt litt i mørket om hva du egentlig spør om... men jeg tror jeg forstår det slik at du har installert fedora nå også vil du slette fedora og legge inn vista istedenfor? I så tilfelle så ser jeg ingen grunn til at vista ikke skulle komme med verktøy til og formatere harddisken/partisjonen din i installeren. Beklager hvis jeg misforstod deg Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 hvis du legger inn pauser (punktum) i teksten din blir det enklere å forstå deg..' siden du sier at linux ligger på "d"-partisjonen, antar jeg at du har windows på "c"-partisjonen og at du kan boote windows. i så fall er det bare å formatere "d"-partisjonen din på vanlig måte (hvis du ikke vet hvordan, kan Google hjelpe deg..). hvis ikke det er tilfellet må du komme med flere opplysninger. dvs, forklare hva som skjer når du starter maskinen (starter linux eller windows? hva slags bootloader får du opp, hvis du får noen opp?) etc... Lenke til kommentar
janysk Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 dere skjønte dt takk for hjelpen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 dere skjønte dt takk for hjelpen 7680671[/snapback] Igjen, punktum og komma er nyttige saker du kanskje burde se litt nærmere på. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg vil nå si trådstarter burde ta en titt på tegnsetting generelt (no offence). Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei noen som vet hvordan jeg kan fjerne linux fedoraInstallering av andre OS pleier å gjøre biffen.og få tilbake partisjonen min? 7679896[/snapback] Partisjoner endres med fdiskDet jeg tror du egentlig er på jakt etter er fdisk /mbr. Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 dere skjønte dt takk for hjelpen 7680671[/snapback] hvem skjønte hva, og hva gjorde du for å fikse det? Det er alltid hyggelig med en tilbakemelding som sier noe om hva som hjalp. På den måten vil det kanskje være lettere for andre som kanskje har samme problemet å finne frem til løsningen Lenke til kommentar
janysk Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 jeg la inn vista på nytt og bare surra rundt og det funka bare. Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) ok tror jeg skal begynne og løse mine problemer på den måten og, det er jo genialt når du skal lage dokumentasjon: "bare surr rundt litt så funker det bare" hehe no offense janysk Endret 10. januar 2007 av donsai Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Fortsett med Vista, trådstarter. Endret 10. januar 2007 av stigfjel Lenke til kommentar
janysk Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 var bare beta som ikke ville ha oppdateringer. men på instalasjonsmenyen tror jeg valgt slett partisjon men husker ikke helt. men noen ganger funker det bra og surre litt rundt på maskinen så plutselig har du retta opp feilen eller det kan gå rett i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå