Fredtrix Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 når jeg starter datan er alt som normalt, men så fort windows loading screen kommer opp så forsvinner skjermbildet og jeg sitter igjenn med en svart skjerm og hvit _ som blinker i øverste venstre hjørne... hva er feil? har formatert harddisk og den startet opp i en annen sin pc.. det er ikke cd rommen eller brenner... tviler på at det er hovedkortet siden den starter opp og alt er normalt i begynnelsen.. Har en misstanke om at det er skjermkortet mitt, i såfall har jeg GeForce 7900gt 512mb fra Gainward... vet ikke hva som er feil, men hørt at det kan være skjermkortet. Noen som vet hva det er eller hvordan jeg fikser det... plz tell me!? setter pris på all slags hjelp jeg kan få, takk! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Du kan jo prøve skjermkortet i en annen maskin også, så vil du ihvertfall ha litt mer å gå på... Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 hehe jeg har funnet ut hva som var feil.. heldig hvis var det ikke noen hardware eller software feil. Jeg hadde flyttet cmos jumpern feil etter og ha resatt bios nå er det i orden men takk for tipset anyway ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå