Gå til innhold

Latterlige historier fra virkeligheten

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at det er flere av oss som sitter inne med historier fra virkeligheten som er helt latterlige. Folk de kjenner som har vært ute for noe eller du selv som har vært innvolvert i noe. Del dem, så får vi oss en god latter.

Mitt bidrag:

En jeg kjenne var ute å kjørte bil, midt på natten. Han hadde hentet en annen fyr på fest. Åsså fant sjåføren ut at han skulle prøve å kjøre oppover autoværnet med to hjul, bare for å se hvor langt han kom (Hvem faen gidder å gjøre sånt ? Hvem tenker ihele tatt på dette midt på natten ?). Uansett, det endte med at han ble sittende fast, i autoværnet. Og mottok en bot på 2500,-. Pluss bort tauing (Siden han klarte å ødlegge bilen med dette).

Det hele kostet han 5500,-. Bare for å se om hvor langt han kom opp på autoværnet.

Om man tenker litt på dette, så kan man ikke helt fatte at folk kan være så utrolig teite at de gjør slike ting. Men komisk er det.

Andre bidrag

Dette omhandler min eks kjæreste, som jeg har lært meg å ikke like. Så jeg har ikke akkurat behandlet henne med fine svar om hun har lurt på noe. Egentlig har jeg vel bare gidd faen. (Nei jeg har ikke kalt henne ting eller noe sånt).

Uansett, hun fant tydligvis ut at hun skulle sette ut et lite rykte om meg. Å da kan dere tenke at hun kommer med noe sånnt som. "Han har ligget med en gutt" "Han har vært utro" "Han har hat sex med et kålhodet". Slike teite ting som teite folk ofte klarer å dikte opp. Eventuelt den klassiske at jeg hadde smelt ei på tjukka.

Men neida, med hennes brilliante fantasi kom hun opp med at jeg hadde flyttet.

Gud så sårende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, denne kvalifiserer vel som latterlig.

En del av skoleklassen min var med friluftsgruppa som hadde fått permisjon fra skolen for å gå på en todagers fjelltur. Fjellturen skulle gå til en plass oppi Suldals heiene.

Vi hadde selvsagt ikke kommet fram til hytta før det ble en helsikkes ståhei om når og hvor badingen skulle foregå. Vi kom til enighet med at det kun skulle bades rett nedenfor hytta, og selvsagt, aldri alene.

Fisking derimot kunne foregå uten hemninger, så lenge man ikke gikk alene.

Klokka var vel passert middagstider da gruppa ble enige om at nå skulle det fiskes. Alle gikk til et utmerket fiskevann, untatt meg og mine to venner, som av pur trass gikk motsatt vei, i håp om å finne et enda bedre fiskevann.

Vi fant aldri det vannet.

Det vi mot formodning fant var en, med mangel på bedre ord, sinnsykt kul stryk lignende elv som munnet ut i en liten damm som kunne rommet minst treddeve middels store Amerikanere.

Vi var selvsagt langt borte fra hytta, og diskusjonen gikk hett om vi ikke skulle hoppe ut i denne djevelen av et stryk. Av mangel på respekt for baderegler, ble vi enige om å ta oss en liten dukkert. Med andre ord: hoppe i stryket for så å bli ført med strømmen ned til dammen.

Dette var det selvsagt ingen av oss som ville gjøre uten å ha tatt i vannet først, vi var jo da ikke dumme heller...

Det var iskaldt, og jeg lurte på hvordan H2O fortsatt kan være flytende ved slike temperaturer, når en av de andre mumlet noe i nærheten av "vi er jo menn!"

Ikke før hadde han sagt det før det sto tre gutter i slitne boksershortser på en meter høy sten, klare til å hoppe i vannet.

Vi var kanskje menn, men holde hender skulle vi, slik at ingen skulle feige ut.

Jeg husker ikke hvem av oss som hoppa først, men alle landet i elva.

Vi ble alle stoppet treddeve centimeter under overflaten av noe som kan best beskrives som et fjell av en kampesten.

Jeg og mine kjære venner, ble skilt av strømmen, som var sterkere enn vi hadde antatt (hvem hadde vel trodd det?).

Og det endte med at min ene venn lå på ryggen med hendene rundt leggen, som da selvsagt var brukket. Jeg blødde sterkt fra risten på foten så jeg lå med foten i været for å hindre at jeg skulle blø meg tom.

Min tredje venn var mer eller mindre uskadd så han sprang etter førstehjelp utstyr, men kom tilbake med gaffa-teip og dopapir da det var heller labert med nødutstyr.

Turen endte med at vi to som var skadet fikk helikoptertur til sykehuset.

Jeg måtte ha en operasjon som skulle knytte sammen en avkuttet sene i foten, og vi endte begge opp med gipset høyrefot i en måned. :thumbup:

Moral of the story: If you have choice, make your friends do it first! :w00t:

PS: Den McGyver bandasjen min høstet et par heller vittige kommentarer fra forbipasserende leger... :innocent:

Endret av Emomilol
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Men neida, med hennes brilliante fantasi kom hun opp med at jeg hadde flyttet.

Gud så sårende.

7679732[/snapback]

Hvor i det svarte finnes latterligheten i dette :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvor i det svarte finnes latterligheten i dette :mad:

7682999[/snapback]

Du kan tenke deg. Kommer hun noen vei med å si at jeg har flyttet ?

7683065[/snapback]

Vet ikke, fordi du forteller jo ikke hele historien bak utsagnet :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vet ikke, fordi du forteller jo ikke hele historien bak utsagnet :dontgetit:

7683111[/snapback]

Det er ingen historie. Hun går rundt og sier masse ting om han som er eksen hennes, og da hun skal finne på noe å si til vennene hans, sier hun at han har flyttet. Bra tenkt ut :thumbup:

Skal vi se, latterlig historie..

På barneskolen kranglet jeg med en venninne av meg. Vi kranglet om hvem som hadde de dyreste skrupenn-fargestiftene ( :!: ). Hun kalte meg teit, jeg kalte henne kjøttbolle, hun begynte å grine, og så måtte vi snakke med læreren. Det syns jeg var en litt latterlig historie.

Lenke til kommentar

Kan vel ta historien om hva som skjedde i helgen..

Var i bursdagsfest hos noen venner av venner. Altså ikke noen jeg direkte kjenner så godt. Hvertfall, satt der og det var mange tiltrekkendes damer der så jeg bestemte meg for å drikke meg litt mer til mot. Det ene glasset forsvant etter det andre. Karaoken kom på og jeg tenkte dette ville være en passende tid å sjarmere damene på med min dype tom jones stemme.

Tok tak i mikrofonen og sang som om jeg ikke skulle ha gjort annet. Notene var vakrere enn en svane på sjøen og alle fikk grøsninger nedover ryggen... Trodde jeg... Bra noen filmer det man gjør i fylla! Kikket på filmen dagen etter. Da hadde jeg tatt mikrofonen ut av hendene på ei søt lita jente, dyttet henne vekk og bare stått der og brølt. Tapte så det sang! Tok vinflaska hennes, låste meg inn på do og drakk opp resten, mens jeg lo ondskapsfullt. Så fikk jeg snus av en fyr, men jeg fikk den i halsen, tok tak i kjolen på ei og spyttet snusen på henne..

Da vi skulle nedover mot byen røsket jeg med meg glass og knuste forran hu ene mens vi gikk nedover gata. "Dans hore! Dans!" ropte jeg visst! Endte opp på nachspiel hos naboen til de jeg egentlig skulle til. Så på Armageddon og sovnet. Faen, skal aldri drekke mer... Ikke før til lørdag hvertfall.

Lenke til kommentar
Da vi skulle nedover mot byen røsket jeg med meg glass og knuste forran hu ene mens vi gikk nedover gata. "Dans hore! Dans!" ropte jeg visst!

7683317[/snapback]

Akkurat det har nok jeg også gjort, akkurat samme ordene.

Men skal vi se, jeg har nok ikke så mange dumme historier egentlig. Kan vel ta en fra nyttårsaften.

Etter både vorspiel og en alt for lang fest var det på tide å komme seg hjem. Jeg gikk fra festen sammen med to venner, vi mistet han ene og ble derfor gående rundt i byen for å finne han (ja, vi var for full til å skjønne at vi kunne ringe).

Etter noen timer med spasering møtte vi en fyr vi snakket litt med, virket ganske grei og alt, men da vi sa nei til å gi han all drikken vår flippet han helt ut og skulle drepe oss. Vi løp som bare faen, han løp etter oss. Plutselig ble alt svart for meg, og jeg kjente et ekstremt dunk i hodet. Jeg hadde mistet buksen og snublet inn (altså; ikke inn, som inni, men i, som rett i døren) i en politibil!

Politiet så bare oss to, fulle som...ehm, ja...passe full, og trodde selvfølgelig ikke på historien vår om at noen var etter oss. Jeg greide allikevel å snakke meg fra en bot (for å ha gått uten bukse...høh?). Ble kjørt hjem også, mye billigere enn taxi som var den opprinnelige planen.

Fyren vi leitet etter (som vi mistet da vi skulle gå) hadde tatt taxi hjem 3 før vi møtte på politiet.

edit; beste av alt er nok at han jeg var med filmet fra jeg løp i politibilen og hele turen hjem.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Når jeg var rundt 12 var jeg og noen kamerater ute å kjørte sånn rattakebrett.

Nesten på bunnen av bakken sto det et digert hopp, og jeg bestemte oss for å teste det. Bakken var lang og det tok en stund før jeg nådde toppen og satte utfor.

I mellomtiden var det en familie som tydlighvis var på tur eller noe, som hadde funnet ut at de skulle sette seg ned med et lite te-selskap under hoppet, (av alle steder), sånn piknikk greie, med pledd på bakken, kaffe, noe mat osv.

Greia med dette hoppet var at det sto på kanten av en liten skrent slik at du kunne få god høyde, og derfor syntes ikke det flotte teselskapet til den familien fra oversiden av hoppet.

Det oppdaget jeg først i lufta og landet midt i hele greie, med kaffe, mat osv. mens jeg fortsatte nedover med hele pledd greia o alt hengende etter :p

folka la selfølgelig først merke til hoppet når jeg kom farende i kjempe fart over det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...