Gå til innhold

dual core eller ikke?

sylten

Anbefalte innlegg

heisann folkens

jeg har 1 asus p5p800hk med intel p43ghz cpu..når jeg går inn på enhetsbehandling og klikker på prossesor får jeg opp at det er 2stk der??

i oppgavebehandling - ytelse får jeg opp 2bilder i loggen for for bruk av cpu går jep på vis kan jeg velge om jeg vil ha 1 bilde for logg av begge eller 2 bilder for logg av cpu. I bios står det at det er 1stk cpu og hk støtter bare 1cpu(eller ikke) er det noen som har en forklaring på dette "fenomenet"?

Hvis jeg kjører 2bilder for logg av cpu så oppfører ikke grafene seg likt engang?

håper noen kan hjelpe meg med dette

Sylten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann folkens

jeg har 1 asus p5p800hk med intel p43ghz cpu..når jeg går inn på enhetsbehandling og klikker på prossesor får jeg opp at det er 2stk der??

i oppgavebehandling - ytelse får jeg opp 2bilder i loggen for for bruk av cpu går jep på vis kan jeg velge om jeg vil ha 1 bilde for logg av begge eller 2 bilder for logg av cpu. I bios står det at det er 1stk cpu og hk støtter bare 1cpu(eller ikke) er det noen som har en forklaring på dette "fenomenet"?

Hvis jeg kjører 2bilder for logg av cpu så oppfører ikke grafene seg likt engang?

håper noen kan hjelpe meg med dette

Sylten

7679709[/snapback]

Skal være slik. CPU'en og HK har støtte for HYPER THREADING!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...