Gå til innhold

Leter etter gammelt SNES spill.

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg prøvd å finne et spill jeg og broren min spilte på SNES da vi var små, men har ennå ikke funnet det, så da tenkte jeg at jeg kunne spørre de kloke gamerne her på forumet!

Jeg husker ikke hva spillet het, men det var et typisk platform shooter spill som foregikk i framtiden, hvor man kontrollerte enten en rød, eller en blå robot med våpen, og på slutten av hvert brett var det en stor boss man måtte blåse skallen av.

Gjennom brettene kom det en storm av fiender og man fikk mange forskjellige power-ups som forandret våpnene og ga mer helse osv.

Noen som aner hvilket spill jeg prater om? Hadde vært evig taknemmelig om noen klarte å finne ut av det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super Probotector var på SNES. Tror du tenker på Probotector på NES. Venter selv spent på at disse kommer på Wii i år. Super Probotector kommeri første kvartal.

Men personene du styrte i spillene var bare rød og blå i Contra, den orginale utgaven av spillet. Det ble gitt navnet Probotector har pga. strenge regler. Så folk ble byttet med roboter.

Probotector

probo2.gif

Contra

nes_contra.png

EDIT: Leste emnetittelen din for dårlig. Trodde det bare stod NES :) Da er nok Super Probotector rett ja.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...