Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Minus Ping, ekke mulig det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har opplevd å få til at Ping requesten går i minus? Dette går egentlig ikke ann. så jeg tenkte det var noe feil med Windows, men kan det være internettlinja? jeg pinger vg.no... :hmm:

7679576[/snapback]

Den dagen pcen kan lese tankene dine kan du få minus på ping

minus vill da gi deg svar før du har sendt det

Sikker på at det ikke står =?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

vet at noen spill viser -1 i ping når spilleren lastes inn men det går vekk å blir normalt når han er kommet inn i spillet, andre spill viser -1 i ping når du starter en server hjemmefra, men da er det kun du som har -1 ingen andre

Lenke til kommentar

Hvis PC-klokken justerte seg automatisk, akkurat etter du hadde sendt pingen kunne dette skje.

Eller hvis det oppstod noe feil på linjen sånn at sekvensnummeret på pingen ble satt til ett for stort (evt. en admin som leker seg hos VG). Da må det også være et problem i ping.exe som tillater slike feilaktige data; jeg tror at det er usannsynlig, for det måtte vært programmert på en rar måte da.

Skjer det flere ganger, så kan det ikke være en av de mulighetene.

Det kan være en bug i windows, eller et firewall-program du har, eller noe spyware som trickser litt med internettet.

Se om du får inn noen nyheter fra fremtiden da ;)

Lenke til kommentar

Vel, ingen av delne som er nevnt er riktig. Ofte kommer det -47ms osv.. og den gjør det hele tiden, det kan jo skje at Windows oppdaterer klokka HELE tida :!:

Men det er heller ikke tegnsettet.. Hadde vært interessant med å kunne pinge framover i tid..

Ønsk meg lykke til ved neste lottotrekning :w00t:

Comanders

Lenke til kommentar
Jepp, helt sikker..

Svar fra 193.69.165.21: Byte=32Tid=-100ms TTL=250

7681834[/snapback]

sikkert en av de skrivefeilene som fins i windows... er masse av de f.eks

2007-01-10_131126.jpg

Sjønner ikke at det ikke blir retta :p

7688761[/snapback]

I likhet med når du skal endre passord i XP, da står det Eendre

Lenke til kommentar

Kan se ut som om feilen ligger i AMD-prosessorene.

Litt kjapp Googling gav meg følgende følgende fra http://forums.pcper.com/showthread.php?p=3967773

From my discussions with AMD I have pieced together the following likely issue with the dual core processors. It seems there is a timing issue between the two cores that slowly causes the timing to drift further and further apart between the two cores. This is why rebooting the machine temporarily fixes the syptoms; atleast for a couple of hours. The longer the system is up the worse the problem appears to get until simple tasks such as web browsing and copying files becomes untolerable.

Below is a link to AMD to get the latest processor driver which appears to correct the issue with the dual core processor.

http://www.amd.com/us-en/Processors/Techni...71_13118,00.htm

|2mmy|

Lenke til kommentar
Jepp, helt sikker..

Svar fra 193.69.165.21: Byte=32Tid=-100ms TTL=250

7681834[/snapback]

sikkert en av de skrivefeilene som fins i windows... er masse av de f.eks

2007-01-10_131126.jpg

Sjønner ikke at det ikke blir retta :p

7688761[/snapback]

I likhet med når du skal endre passord i XP, da står det Eendre

7740526[/snapback]

Og bruk av maskin i skolen skal hjelpe barn og unge med rettskriving :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...