Gå til innhold

Bare 7dager igjen :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ja vet - kan tenke meg outlands detter ned hvert 5'e minutt og at folk bare detter ut i vannet når de prøver ta båten til/fra exodar.. Men uansett, litt kjipt å gå glipp av.. Javel.. Jenter, ski og fyll for være en liten erstatter denne gang :)

7680358[/snapback]

Hvor er det du skal henne nå hvor det er brukbart med snø?

 

*besøke skiinfo*

Lenke til kommentar
Gledet meg helt til jeg fikk betakey. Nå gleder jeg meg nesten ikke noe. Ødelagte litt for meg at jeg har spilt mye beta..

Har ikke en gang fått med meg at det er så kort tid til de slippes. Menmen, blir nok gøy uansett.

7680492[/snapback]

 

hehe nå er jeg glad jeg ikke fikk beta key :=)

Lenke til kommentar

Gleder meg som en liten unge. Skal lage en Blood Elf Mage ^^

Har reservert navn på serveren jeg skal starte på (altså lagd en alt med det navnet som jeg sletter senere)

 

Kanskje noen her burde tenke på det hvis du har et spesielt navn du vil ha? Første dagene av BC kommer jo folk til å lage characters som gale, mange navn vil bli utilgjengelige :p

Hadde uansett vært besynderlig å bruke lang tid på hvordan characteren din skal se ut og slikt, etter å ha sletta alt'en som reserverte navnet. Så trykke på accept og finne ut at noen har tatt navnet mens du lagde personen :whistle:

Lenke til kommentar

Personlig er jeg veldig nysgjerrig på om hva outlands eventet blir, kan jo godt hende det tar noen dager før outlands blir åpnet :O (tviler men det er nok noen timer lange events)

 

Blizzard nekter å gi ut noe info på dette, på BC beta er portene åpnet, men utafor portalen ser det ut som noe har skjedd. :o

 

Håper vi får se kazzak åpne portalen!

 

 

 

Jeg synes det er et event i seg selv alt laggen, blir liksom litt spesielt :)

Lenke til kommentar

Når har du blitt plaget av det? Litt i begynnelsen av wow, 2-3 patches, thaddius wiping & aq40.

 

Nå det skjer at man lagger, men når man lagger pga det er 10 000 i en sone er det bare spesielt siden det har aldri skjedd før. (Ingen servers hadde over 2k for aq40 opening anyway)

Lenke til kommentar
Personlig er jeg veldig nysgjerrig på om hva outlands eventet blir, kan jo godt hende det tar noen dager før outlands blir åpnet :O (tviler men det er nok noen timer lange events)

 

Blizzard nekter å gi ut noe info på dette, på BC beta er portene åpnet, men utafor portalen ser det ut som noe har skjedd. :o

 

Håper vi får se kazzak åpne portalen!

 

 

 

Jeg synes det er et event i seg selv alt laggen, blir liksom litt spesielt :)

7681422[/snapback]

 

Slik der ser ut utenfor porten i Beta ser det ut som i spillet atm også :/

Lenke til kommentar
Når har du blitt plaget av det? Litt i begynnelsen av wow, 2-3 patches, thaddius wiping & aq40.

 

Nå det skjer at man lagger, men når man lagger pga det er 10 000 i en sone er det bare spesielt siden det har aldri skjedd før. (Ingen servers hadde over 2k for aq40 opening anyway)

7682327[/snapback]

du har nå ikke spilt på haomarush. konstant lagg i 5 måneder. YEY!

Lenke til kommentar
Håper vi får se kazzak åpne portalen!

 

Jeg hørte av bestemoren til en venn av en fiende som kjenner faren til en som kjenner en gm som kjenner noen devs hos Blizzard, at man må samle sånn ca. 10 millioner av hver trade resource, etc etc etc. :roll:

 

 

 

Men seriøst, håper det blir en event som blir triggered av noe "der og da" liksom, det at evt Kazzak skal åpne den minner meg om når Baal, Mephisto og Diablo åpner portalen til helvete i D2 :o Kunne blitt kult med noe fancy magistreker eller noe (av en NPC).

Lenke til kommentar

De garanterer at portalen skal være åpen rett etter midnatt så om det blir noe event skjer det da :)

 

Se på hovedsiden, indikerer at det faktisk skal bli et event. "After thousands of years the portal into outlands will once again open blablabla at midnight blablaabla"

 

Kanskje smart å være online 00:01 :p

Lenke til kommentar

Joa, var bare en kjapp og kjip spøk ála (sp?) AQ "eventen".

 

Skal nok være der selv når det skjer, må parkere meg ved et av teltene utenfor portalen tenker jeg. Skal bli spennende å se hva de faktisk finner på.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...