Gå til innhold

Bare 7dager igjen :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw jeg kan tenke meg at vi vil se den første level 70 innen 32 timer.

 

Dette er siden de har nå reduca xp'n man trenger MYE, før var det 1200k fra 69>70 nå er det 770k.

 

Men de gamle xp gain tinga er vanlig store, 10k per quest 500-600 xp per mob.

 

(Personlig var jeg treig og brukte 4 days & 23 timer /played fra 60>70, men en 9/9 t3 geara hunter som har lvla 60>70 2-3 ganger greier det lett på 32 timer med full buff & presis løping)

 

Den som går for wolrd first har lvlet iallfall 60>70 3 ganger :) (vet om et par på beta)

 

Så rundt kl 12>15 onsdag 17th er hva jeg tror at blir første som dinger 70.

Lenke til kommentar
Btw jeg kan tenke meg at vi vil se den første level 70 innen 32 timer.

 

Dette er siden de har nå reduca xp'n man trenger MYE, før var det 1200k fra 69>70 nå er det 770k.

 

Men de gamle xp gain tinga er vanlig store, 10k per quest 500-600 xp per mob.

 

(Personlig var jeg treig og brukte 4 days & 23 timer /played fra 60>70, men en 9/9 t3 geara hunter som har lvla 60>70 2-3 ganger greier det lett på 32 timer med full buff & presis løping)

 

Den som går for wolrd first har lvlet iallfall 60>70 3 ganger :) (vet om et par på beta)

 

Så rundt kl 12>15 onsdag 17th er hva jeg tror at blir første som dinger 70.

7689828[/snapback]

 

Vi får se. Selv tviler jeg på at serverene vil være så snille med oss og la oss spille i 32 timer uten problem :) Men det hadde jo selvfølgelig vært kjempekult :D

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra Platekompaniet:

 

Vi vil med dette informere om at ditt eksemplar av The Burning Crusade: Collector's Edition er reservert og vil bli pakket i løpet av de nærmeste dagene. Pakken vil bli sendt slik at du har spillet til releasedagen 16. januar (med mindre uforutsette forsinkelser oppstår i postgangen). Blizzards servere åpner for spilling med ekspansjonspakken 16. januar.

 

sweet. var nært 100% sikker på at jeg kom til å få en mail med at enten kunne det ikke leveres pga mangel på varen eller at de sendte meg en vanlig TBC og refunderte mellomlegget.

 

wee :)

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mail fra Platekompaniet:

 

Vi vil med dette informere om at ditt eksemplar av The Burning Crusade: Collector's Edition er reservert og vil bli pakket i løpet av de nærmeste dagene. Pakken vil bli sendt slik at du har spillet til releasedagen 16. januar (med mindre uforutsette forsinkelser oppstår i postgangen). Blizzards servere åpner for spilling med ekspansjonspakken 16. januar.

 

sweet. var nært 100% sikker på at jeg kom til å få en mail med at enten kunne det ikke leveres pga mangel på varen eller at de sendte meg en vanlig TBC og refunderte mellomlegget.

 

wee :)

7690436[/snapback]

 

Mye mulig serverene åpner for spilling 16jan men de vil gå ned igjen like fort :p

Lenke til kommentar

Stopp å tvile på Blizzard :)

 

Det vil bli puljer!

 

De som starter 00.00, den minste puljen kommer seg til zangar

 

Neste er de som løper til butikken kl 10, og neste er de som kjøper spillet i lunsjen 12:30 ellerno, neste blir 18:30 etter jobb / mat

 

 

Slapp av :D

Lenke til kommentar
Sitter her med 40 eksemplarer av Burning Crusade i original innpakning

 

Artig å jobbe i butikk

 

:roll:

 

(men spiller ikke WoW selv da)

7690854[/snapback]

 

Irriterende; vi har enda ikke fått en eneste BC pakning, selvom vi har skrevet under dette teite skrivet som sier at vi må betale blizz 50000€ hvis vi selger før 16...

Lenke til kommentar
Når vil Blizzard åpne outland? Er det så pass at vist en installerer tbc i rundt 1 tiden 1 time etter det er blitt den 16 at vi kan bare spasere rett inn i outland? Eller må blizzard legge inn noe dill og dall først?

7693636[/snapback]

Dillet og dallet er allerede lagt inn.

Så innstaler upgrader account og vals inn.

Lenke til kommentar
Btw jeg kan tenke meg at vi vil se den første level 70 innen 32 timer.

 

Dette er siden de har nå reduca xp'n man trenger MYE, før var det 1200k fra 69>70 nå er det 770k.

 

Men de gamle xp gain tinga er vanlig store, 10k per quest 500-600 xp per mob.

 

(Personlig var jeg treig og brukte 4 days & 23 timer /played fra 60>70, men en 9/9 t3 geara hunter som har lvla 60>70 2-3 ganger greier det lett på 32 timer med full buff & presis løping)

 

Den som går for wolrd first har lvlet iallfall 60>70 3 ganger :) (vet om et par på beta)

 

Så rundt kl 12>15 onsdag 17th er hva jeg tror at blir første som dinger 70.

7689828[/snapback]

Det er jo rather sjukt fort da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...