Gå til innhold

Bare 7dager igjen :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig er det Bc snart :D

er det noen her som gleder seg?

 

 

Litt dumt er det at jeg ikke har data hjemme enda *cry* ^^

men jeg gleder meg som en liten unge ^^ skal også lage meg en Blood elf priest med jewelcraft / mining

 

noen andre der ute som gleder seg?

7679538[/snapback]

 

JEG!

Jeg gleder meg VELDIG!!

 

Hehehe..

 

Bloodelf Paladin her, desverre, fordi jeg ikke ønsker å starte helt på nytt på ny server med alliance.

Men det blir festlig, veldig festlig... blacksmith skal han være. :)

Lenke til kommentar
Tja, personelig skal jeg vente et par måneder før jeg kjøper bc. Orker ikke bruke 400 kroner på det, så får vente til prisene synker. ;)

7679624[/snapback]

 

400kr er jo ikke så alt får mye men tror ikke det koster så mye der jeg kjøper det ^^

men blir uber med jewelcraft :p har allerede fått en liten håndfull med designs til yrket :=)

Lenke til kommentar
gleder meg som pokker! =)

Har bestilt det, får det når de fikk det inn på lager mener jeg de sa.

 

Men spiller så klart litt WoW i tillegg. Rekker ikke dinge 40 med roguen min med min erfaring ettersom den roguen er mainen min og lvl 35 xD

7679674[/snapback]

 

det burde gå greit jo :p bare ta og gjøre noen quest og sånt :=) stv / badlands er vel bra på din lvl :=) samme med Rfd og Sm :) 2bra inst på din lvl :=)

Lenke til kommentar

Jepp, gleder meg også. Timet en uke ferie fra jobb uke 4 for å power lvl mage til 70+ proffessions tailoring og enchanting. Vet ikke om det er mulig å dinge 70 i løpet av 7 dager, only time will tell hehe.

Gadd ikke ta ferie uka som TBC releases, av erfaring tilbake til åpning av AQ og Naxx var det masse downtime. Siden TBC er enda større en både AQ og Naxx tilsammen betviler jeg sterkt at det vil bli problemfritt første uka.

Forventer vel problemer ala servercrash, bugs etc.

 

Personelig liker jeg å lvl opp chars, så jeg ser frem til å queste og grinde litt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...