mcgroven Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det kommer 36 nye titler til Virtual Console første kvartal 2007. Blant dem finner vi flere saftige godbiter. Les mer Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Mario Kart 64, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Street Fighter II: World Warrior, Super Probotector og det populære Super Mario World. Endelig! Nå blir det Wii på Vorpal også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ah så Ocarina finner endelig veien til VC? Meget bra, så får flere prøve et av tidenes beste spill til konsoll, ever. Godt å se at Nintendo slipper såpass mange VC spill i første kvartal, biblioteket til VC begynner nå å sakte men sikkert fylles opp av både gode spill og gode minne fra gamle dager. Blir rent nostalgisk her jeg sitter. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dette er gode nyheter Lurer bare på om det er lenge til de kommer :/ Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Virtual console blir bare bedre og bedre Skal nok laste ned Mario kart 64 og Super Mario World når de spillene kommer. Har både Master quest og collector's edition til gamecube, så jeg gidder ikke å kjøpe OoT en gang til. Venter heller på A Link to the past. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Håper Super Probotector og Super Mario World kommer kjappere enn kjapt!! Håper sannelig orginale Probotector kommer i løpet av året også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vi er i Januar og Nintendo har allerede klart å slippe noen gode klassikere på VC, og annonserer enda flere. Tror vi kommer til å ende opp med en bøtte av klassikere på VC når året nærmer seg slutten. Problemet er vel strengt tatt da at man ikke har nok plass på Wiien, etter å ha lasta ned en bråte med VC spill. Tror det spøker for Visa korte mitt ettevært, når det får føtter å gå på og VC titlene hoper seg opp. VC har virkelig vært et sjakktrekk av Nintendo, er faktisk grun nok å kjøpe Wii kun for VC delen, i alle fall for dem som er ute etter de gamle klassikerne. Vet i alle fall at mine kjære mor er nå plutselig mer interesert i Wii, etter at jeg kjøpte Super Mario bros Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 venter enda på at tutles in time skal komme Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen som vet om Metal Gear Solid: Twin Snakes kommer til virtual console? Hadde vært kult å se MGS i en bedre utgave enn den originale PS-utgaven. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Godt og se at det kommer flere spill har lasta ned 7stk så langt Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen som vet om Metal Gear Solid: Twin Snakes kommertil virtual console? Hadde vært kult å se MGS i en bedre utgave enn den originale PS-utgaven. 7681957[/snapback] Gamecube-spill dukker ikke opp på Virtual Console. Lenke til kommentar
grodsj Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er den noen her som har Wii, som kan si noe om prisene på disse spillene. Er jo spill som er gøy å ha, men er jo ikke spill man vil betale 500spenn for... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Leste på nettavisen.no at et nintendo 64 spill vil koste 1000 wii-poeng, noe som visstnok tilsvarer ca 120 kroner. 120 kr for ocarina of time bør jo være overkommelig Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 100 Wii Points = 1 Euro. Nes-spill: 500 points Snes-spill: 800 points N64-spill: 1000 points Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) 100 Wii Points = 1 Euro. Nes-spill: 500 points -> ca 42.50,- Snes-spill: 800 points -> ca 68,- N64-spill: 1000 points -> ca 85,- 7687551[/snapback] Har ocarina of time på gamecube, så kan spille på Wii lell (ikke det at jeg har Wii ) men det kommer garantert andre spill jeg har lyst på i fremtiden Kanskje man skal gå til anskaffelse av Wii lell... Endret 10. januar 2007 av Jokque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg