RBW Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Samarbeidet med Razer bærer frukter for Microsoft. Nå annonseres spilltastaturet Reclusa. Les mer Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 999 kr var en litt drøy pris. Til den prisen bør det der være et fantastisk bra tastatur. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hehe, jeg må vel si jeg skriver en del, både i jobb og på fritiden, jeg har aldri vurdert å legge 1000 kroner i et keyboard! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lattelig at man må betale 580kr mindre i statene for samme tastaturet. Lønner seg og importere selv om vi slenger på skatt og porto... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Og jeg som syntes nesten 600,- var mye penger for Happy Hacking Lite 2 tastaturet.... Tviler på at dette tastaturet kan måle seg mot det Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Aldri skjønt vitsen med gull-kontakter. Kobber leder faktis bedre en gull, og sølv leder best av alt.. Hvorfor ikke droppe gullet og heller legge inn sølv i kontakten? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Aldri skjønt vitsen med gull-kontakter. Kobber leder faktis bedre en gull, og sølv leder best av alt.. Hvorfor ikke droppe gullet og heller legge inn sølv i kontakten? 7679586[/snapback] Enig med at det er overkill med gull! Dog er sølv dårlig materialvalg som belegg i en bryter, da sølv tar korrosjon veldig lett. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, kjøp Saitek Eclipse 2 folkens Så slipper man alt det viss vasset som Microsoft og Razer skal ha betalt for Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Aldri skjønt vitsen med gull-kontakter. Kobber leder faktis bedre en gull, og sølv leder best av alt.. Hvorfor ikke droppe gullet og heller legge inn sølv i kontakten? 7679586[/snapback] Poenget med gull er vel at det ikke oksiderer? Gull blir jo brukt på endel datakomponenter, så dersom det du sier er riktig, så er det vel andre egenskaper bortsett fra ledeevne som er viktigst. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skjønner ikke helt fordelen med dette over Logitech sitt g15 tastatur.. Det får du jo til 600-700 kroner nå.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 1: De to styrepinnene skal de sikkert ha halve prisen for alene 2: Tastaturet så ikke videre pent ut 3: 1000 kroner. For et tastatur. Hvem gidder? 4: Pluss for at de beholder standardlayouten med knappene mellom bokstavfeltet og numpaden Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvorfor kan ikke Das begynne å produsere tastaturer igjen? Das-tastaturene er jo mye bedre enn alle andre tastaturer på markedet. Fah. Me want's das-tastatur. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skjønner ikke helt fordelen med dette over Logitech sitt g15 tastatur.. Det får du jo til 600-700 kroner nå.. 7679810[/snapback] Fordelen må jo være at det står Microsoft over hele tastaturet. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, kjøp Saitek Eclipse 2 folkens Så slipper man alt det viss vasset som Microsoft og Razer skal ha betalt for 7679612[/snapback] Enig.. Det verste med alt som microsotf lager av tastatur er at de ikke har den fjerneste peiling på design. Ser ut som flat-tråkka sorte tyggiser alle sammen.. Dessuten burde Microsoft-navnet egentlig trukket prisen ned, ikke opp!! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Argh, for en skuffelse... Bare jeg som ikke er fornøyd med noen nye tastaturer? Jeg leter virkelig etter et godt tastatur... Gahh, det var så mye bedre før ^^ Gode gamle Keytronic... Lenke til kommentar
Incense Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har du testet Saitek Eclipse da? Utrolig bra tastatur (etter min mening) Knappene sitter som støpt, gir akkurat passe motstand og bråker lite.. jeg har hamret løs på det tastaturet i 6måneder nå og det er fortsatt som nytt. Det føles rett og slett ut som skikkelig kvalitet Utformingen er heller ikke noe å klage på.. lekkert, stilrent og fritt for alle dusteknappene du som oftes finner på andre tastatur Lenke til kommentar
DieterKrieg Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg er helt enig i at dette keyboardet virker uinteressant for den gjengse datamaskinbruker. Men for meg som (over)ivrig WoW-spiller virker det genialt. Når jeg raidhealer kan jeg definere numpad-tastene til alle makroene og hurtigtastene mine og bruke en av de to styrespakene til å se meg rundt eller bevege meg de mindre distansene man av og til må. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Lurer på å kjøpe meg nytt keytronic tastatur... har slitt ut mitt andre nå dette f.eks. 1/10 av prisen og greier Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Mine 2 Keytronic KT2001 til rundt 200 kr stykke ser knapt slitt ut etter mange års hard bruk. Logitec ser og føles ut som et leketøy til sammenligning, og MS er ikke langt etter. Wildthing Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Tviler på at dette tastaturet tåler like mye søl som logitec navigator tastaturene mine har blitt druknet i keytronic tastaturene er vistnok ganske standhaftige de også, men foretrekker de myke gummi tastene på logitech tasturene framfor de fra microsoft og keytronic. Endret 9. januar 2007 av Sandiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå